ازدواج نازنین بیاتی ؛ از فجر تا حلقه ازدواج !

عکسی از نازنین بیاتی در جشنواره فجر منتشر شده است که در دست چپش حلقه به دست دارد و ازدواج کرده است. در ادامه با نوشتار ازدواج نازنین بیاتی همراه فیگار بمانید تا از واقعی بودن ماجرا با خبر شویم.

همانطور که گفته شد عکسی از نازنین بیاتی در اکران فیلم شادروان منتشر شد که حلقه دستش نظر کاربران را به خود جلب کرد و باعث بوجود آمدن شایعه ازدواجش شد.

ازدواج نازنین بیاتی

از فجر تا حلقه ازدواج !

ازدواج نازنین بیاتی, نازنین بیاتی ازدواج, نازنین بیاتی حلقه ازدواج
ازدواج نازنین بیاتی, نازنین بیاتی ازدواج, نازنین بیاتی حلقه ازدواج

نازنین بیاتی بازیگر ایرانی است. وی در حرفه صداپیشگی نیز مشغول به فعالیت است. او در کارنامه کاری خود طراحی صحنه را نیز دارد. نازنین بیاتی با بازی در فیلم دربند خوش درخشید. و جالب است که در اصل بازیگر تئاتر بوده و در ادامه زندگی کاریش به تصویر ورود کرده است.

بیشتر بخوانید:

نازنین بیاتی بازیگر فیلم های پر فروشی مانند آینه بغل می‌باشد که در این فیلم همراه با جواد عزتی در نقش مهناز هنرنمایی کرده است. وی بازیگر توانمند کشورمان که در سریال خانگی (بهترین سریال های تلویزیونی 1400 و بهترین سریال های ایرانی 1400) گلشیفته خوش درخشیده متولد 15 دی 1368 در تهران است.

او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است، نازنین بیاتی علاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است. عکسی از نازنین بیاتی در جشنواره فجر منتشر شده است که در دست چپش حلقه به دست دارد و ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نازنین بیاتی حلقه ازدواج سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *