حذف انیمیشن پهلوانان از فهرست 250 عنوان برتر IMDb

حذف انیمیشن پهلوانان از فهرست 250 عنوان برتر IMDb خبر ساز شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و دلیل حذف این انیمیشن، با نوشتار حذف IMDb انیمیشن پهلوانان همراه باشید.

پهلوانان، انیمیشن محبوب ایرانی در چند روز گذشته به عنوان یکی از بهترین سریال‌های IMDb انتخاب شده بود و حتی امتیاز آن از سریال‌های محبوبی همچون بریکینگ بد و اتک آن تایتان نیز بیشتر شده بود.

حذف انیمیشن پهلوانان از فهرست 250 عنوان برتر IMDb

حذف انیمیشن پهلوانان پوریای ولی از IMDb, امتیاز انیمیشین پوریای ولی در IMDb, حذف انیمیشن پهلوانان IMDb, حذف IMDb انیمیشن پهلوانان
حذف انیمیشن پهلوانان پوریای ولی از IMDb, امتیاز انیمیشین پوریای ولی در IMDb, حذف انیمیشن پهلوانان IMDb, حذف IMDb انیمیشن پهلوانان

در این هفته، کاربران ایرانی زیادی در IMDb به این انیمیشن امتیاز بالا می‌دادند و از طرفی طرفداران سریال‌های محبوب دیگر نیز به این سریال انیمیشنی امتیاز پایین می‌دادند تا رتبه آن پایین بیاید. این انیمیشن در چند روز حدود 110k رای گرفت و IMDb به این قضیه مشکوک شد و در نهایت آن را از فهرست 250 عنوان برتر IMDb حذف کرد.

بیشتر بخوانید:

هجوم کاربران ایرانی به IMDb و دادن امتیاز بالا به پهلوانان موجب شد این انیمیشن دقایقی به فهرست ۵۰ عنوان برتر راه پیدا کند، اما در نهایت اثری از این سریال حتی در میان ۲۵۰ عنوان برتر هم نیست. این سایت امتیاز پهلوانان را از از 10 به 9.4 تغییر داد و به نظر می‌رسد سیستم رای گیری و میانگین گیری دیگری برای این سریال در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

حذف IMDb انیمیشن پهلوانان

داستان پهلوانان در قرن هشتم هجری روی می‌دهد و محل وقوع حوادث خراسان آن روزگار است. شخصیت اول سریال پوریای ولی شاعر و ورزشکار است که در زورخانه‌اش راه رسم جوانمردی را به پیروانش می‌آموزد.

بیشتر بخوانید:

 

سیاوش زرین‌آبادی نویسنده و کارگردان پهلوانان و علیرضا گلپایگانی تهیه‌کننده سریال است. خبر خوب این است که فصل چهارم این مجموعه نوروز ۱۴۰۱ پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حذف انیمیشن پهلوانان از فهرست 250 عنوان برتر IMDb چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با فیگار در میان بگذارید.


5 thoughts on “حذف انیمیشن پهلوانان از فهرست 250 عنوان برتر IMDb

  1. یکی دو قسمت از این انیمیشن رو دیده بودم … شاید یکی دو تا مفهوم خوب توش بود ولی به شدت خسته کنننده بود و کلی بهش آب گرفته بودن …. اصلا نمیشه جزء 250 اثر برتر دونست و این جوری که به نظر میرسه یسری ارزشی احساس مسولیت و وظیفه کردن که (بدون رعایت انصاف و حق و حقیقت و با چشمانی بسته) برن به این انیمیشن رای بدن تا این اثر اسلامی بر مبانی مصلحت در جهان دیده بشه

  2. تویی که همه جا رفتی دیدگاه زدی باید بهت بگم اون نامی که گذاشتی یا با سفسطه میخوای بگی اوتاگی یا مانگا بین هستی باید بدونی همون کشورهایی که کارتون می‌سازند بیشتر مردم همون کشور و هوادار ها میان بهش رای میدن.و imdbکه مثل ارباب هاش دم از آزادی میزنه و به گفته هیتلر با نام دموکراسی جنگ می‌کنند چرا به حکم آزادی بیان پهلوانان را از سایت حذف کرد.
    تو اگه کارتون بین هستی باید بدونی برتری یک کارتون داستان پردازی اش است نه جلوه های ویژه که گذرا است.هنوز بسیاری از فیلم های سیاه و سفید و بسیاری از کارتون های دو بعدی قدیمی مثل کنشین و دورورو و افسانه سه برادر و پهلوانان بهترین کارتون های جهان هستند.

  3. من نظر محمدرضا رو تایید میکنم واقا راست میگه شما ها که مانگا نگاه میکنید چرا میایید درمورد پهلوانان نظر میدید کسی مجبورتون نکرده که غرب گدا های بدبخت حقیر اینقدر حقیرید وقتی یک تولید ملی جهانی میشه سریع حجوم میبرید و زات خودتونو نشون میدید دلیل عقب افتادگیه اقتصادی هم خود شما ها هستید

  4. هر کی که میگه این کارتون مزخرفه باید فحش…….داد بهش.باید بگم که چیزی که انیمیشن رو قشنگ می‌کنه محتوا و داستان نه جلوه های ویژه. انیمیشنی که پر جلوه های ویژه هست ولی داستان مزخرفی داره مفت نمی ارزه و ارزش دیدن نداره.و داستان پهلوانان عالیه پر از انسانیت و جوانمردی و توکل به خدا کمک به نیازمندان و اخلاقیات و اینکه دین اسلام رو که کامل تربت دین هست رو به نمایش می ذاره و اثبات می‌کنه که دین خدا بهترین راه برای رسیدن به سعادت هم در این دنیا و هم در اخرت هست. نظیر همچین انیمیشن تو دنیا وجود نداره بعد شما ها بهش می گین مزخرف؟!! اگه میگین که باید به عقل شما شک کرد.خوشم میاد خارجی ها چقدر فشار خوردن که این انیمیشن ۱۰ از۱۰ گرفته ولی هیچ فیلمی از خودشون نتوانسته نمره کامل بگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *