بازپخش سریال دردسرهای شیرین ؛ زمان پخش و تکرار سریال دردسرهای شیرین

سریال دردسرهای شیرین روایتگر قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش هایی جدی روبرو می شوند. با اخبار بازپخش سریال دردسرهای شیرین در فیگار همراه ما باشید.

سریال دردسرهای شیرین به کارگردانی سهیل موفق‌ و تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی سریال نوروزی شبکه پنج سیما است که از روز یکشنبه (29 اسفند 1400) به روی آنتن رفته است.

بازپخش سریال دردسرهای شیرین

زمان پخش و تکرار سریال دردسرهای شیرین

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بازپخش سریال دردسرهای شیرین خواهید خواند به شرح زیر است:

  • زمان پخش و تکرار سریال دردسرهای شیرین
  • داستان
  • بازیگران
بازپخش سریال دردسرهای شیرین ؛ زمان پخش و تکرار سریال دردسرهای شیرین
زمان پخش و تکرار سریال دردسرهای شیرین, زمان پخش سریال دردسرهای شیرین, ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین, تکرار سریال دردسرهای شیرین

زمان پخش و تکرار سریال دردسرهای شیرین

سریال دردسرهای شیرین در ایام عید نوروز هر شب ساعت 20 از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد و تکرار سریال را هم می توانید در ساعت های 11 و 16:30 ببینید.

تهیه کنندگی این سریال را اکبر محمودی برعهده دارد این سریال را میتوان به عنوان یک سریال پربازیگر طنز عنوان کرد که توانسته مخاطبان زیادی را به دست اورد.

بیشتر بخوانید:

پیام نوروزی شاهزاده رضا پهلوی ؛ با گرامیداشت یاد جان‌باختگان آزادی

داستان

سریال «دردسرهای شیرین» قرار است فضایی شاد داشته باشد و از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

این مجموعه داستانی اجتماعی دارد و به زندگی خوشی‌ها و رنج‌های نقش شیرین با بازی مریم مومن می پردازد. پوریا پورسرخ نیز در این مجموعه نوروزی نقش همسر شیرین با نام علی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

کشف حجاب پرستو صالحی ؛ پرستو صالحی کشف حجاب کرد + فیلم

در کشاکش این چالش ها حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می دهد که گاه زمین می خورند و گاه بر می خیزند اما کسی نمی داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده…

بازیگران

پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی و مرتضی کاظمی در این سریال بازی کرده اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازپخش سریال دردسرهای شیرین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید

زمان پخش و تکرار سریال دردسرهای شیرین, زمان پخش سریال دردسرهای شیرین, ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین, تکرار سریال دردسرهای شیرین


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *