بن افلک نامزد جنیفر لوپز ؛ نامزدی دوباره جنیفر لوپز با بن افلک بعد از ۲۰ سال !

بن افلک و جنیفر لوپز با انتشار یک ویدیوی کوتاه بر روی وبسایت جنیفر لوپز، نامزدی دوباره خود را عمومی کردند. با ماجرا بن افلک نامزد جنیفر لوپز همراه ما باشید.

این زوج مشهور خبر نامزدی خود را، روز جمعه ۱۹ فروردین، در یک ویدیوی کوتاه در حالی اعلام کردند که جی‌لو در این ویدئو، درحالی‌که حلقه نامزدی خود را که با یک الماس بزرگ سبز رنگ مزین شده بود می‌ستود، زمزمه می کرد: «تو عالی هستی.» با ادامه خبر نامزدی بن افلک با جنیفر لوپز همراه فیگار باشید.

بن افلک نامزد جنیفر لوپز

نامزدی دوباره جنیفر لوپز با بن افلک بعد از ۲۰ سال !

بن افلک نامزد جنیفر لوپز
بن افلک نامزد جنیفر لوپز

جنیفر لوپز رقصنده، هنرپیشه و خواننده مشهور زن آمریکایی می باشد. وی سال ۲۰۰۲ با بن افلک ازدواج کرده بود اما پس از دو سال به جدایی ختم شد. حالا پس از ۲۰ سال نامزدی دوباره جنیفر لوپز و بن افلک خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید:

لوپز، خواننده و بازیگر ۵۲ ساله، پیش‌تر در یک پیام ویدیوی دیگر در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بود که یک «اعلان مهم» دارد.

بازیگر فیلم کمدی-رمانتیک « با من ازدواج کن» در این ویدیو گفته بود که «من یک خبر واقعاً هیجان انگیز و خاص دارم که می‌خواهم با شما به اشتراک بگذارم.» او با حالت خنده از هوادارنش خواست تا برای شنیدن این خبر به وب‌سایت او مراجعه کنند.

علت این که چرا بن افلک با حلقه الماس سبز از جی لو درخواست ازدواج کرده‌است نیز معلوم شد.

خانم لوپز قبلاً در یک خبر‌نامه اشاره کرده بود که رنگ سبز برای او رنگ خاصی است. او یک بار در مجله «پیپل»، ضمن اشاره به پیراهن مشهور سبز رنگ‌اش از طراح ورساچی، نوشته بود: «من همیشه می‌گویم که رنگ سبز، برای من خوش شانسی می‌آورد.»

بن افلک نامزد جنیفر لوپز
بن افلک نامزد جنیفر لوپز

بیشتر بخوانید:

البته این اولین بار نیست که بن افلک از جی‌لو خواستگاری می‌کند. این زوج اولین بار در سال ۲۰۰۲ با یکدیگر آشنا شدند و همان سال نامزد کردند، سپس ازدواج خود را به تعویق انداختند و در نهایت در ژانویه ۲۰۰۴ جدایی خود را اعلام کردند.

اولین حلقه نامزدی لوپز از افلک یک انگشتر الماس صورتی ۶.۱ قیراطی بود که بنا بر گزارش‌ها آن زمان بین ۱.۲ تا ۲.۵ میلیون دلار ارزش داشت. کارشناسان می‌گویند قیمت آن انگشتر الماس اکنون باید چیزی حدود ۵ میلیون دلار باشد.

به گفته یک کارشناس سنگ‌های قیمتی، به نظر می‌رسد که انگشتر الماس سبز رنگ جدید وزنی حدود ۵ تا ۶ قیراط داشته باشد و برخی از کارشناسان حدس می‌زنند که بیش از ۵ میلیون دلار و یا حتی نزدیک به ۱۰ میلیون دلار ارزش داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بن افلک نامزد جنیفر لوپز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *