همسر جوان پژمان جمشیدی ؛ موضعی که ریما رامین‌فر در مقابل آنها دارد!

تالار وحدت این شب‌ها میزبان نمایش آن‌سوی آینه به نویسندگی فلوریان زلر با کارگردانی علی سرابی است. با جزییات خبر همسر جوان پژمان جمشیدی همراه فیگار باشید.

الناز حبیبی و پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر و علی سرابی، زوج‌هایی را تشکیل می‌دهند که در نمایش آن‌ سوی آینه در تقابل یا یکدیگر قرار دارند.

همسر جوان پژمان جمشیدی

موضعی که ریما رامین‌فر در مقابل آنها دارد!

همسر جوان پژمان جمشیدی
همسر پژمان جمشیدی

بیشتر بخوانید: تئاتر چهار/ده به کارگردانی رشاد معینی

در خلاصه داستان آن‌ سوی آینه چنین آمده است: «دنیل (با بازی علی سرابی)، دوستش پاتریک (با بازی پژمان جمشیدی) را که به تازگی با دختر جوان و زیبایی به نام اِما (با بازی الناز حبیبی- مارال بنی‌آدم) ازدواج کرده برای شام به خانه دعوت کرده است.

ایزابل (همسر دنیل با بازی ریما رامین‌فر) که دوست صمیمی همسر قبلی پاتریک است به شدت در مقابل پاتریک و زن جوانش موضع می‌گیرد اما دنیل به شدت در مقابل زیبایی، جذابیت و جوانی اِما تحت تاثیر قرار گرفته است.»

همسر جوان پژمان جمشیدی
همسر جوان پژمان جمشیدی در نمایش ان سوی آیینه

دنیای آن‌سوی آینه جهان دنیل میانسال است که آرام‌آرام پا به سن می‌گذارد و زندگی روزمره و کسل‌کننده‌اش یکباره با جذابیت اغواگرانه اِما مواجه شده است. در پرداخت نمایشنامه موقعیت دنیل به همان اندازه که کمدی خلق می‌کند و می‌خنداند، پرسش‌برانگیز و جدی هم هست.

«آن سوی آینه» تا ۱۶ اردیبهشت روی صحنه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همسر جوان پژمان جمشیدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *