آیت الله سید مهدی موسوی بجنوردی درگذشت ؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در پیامی تسلیت گفتند

آیت الله سید مهدی موسوی بجنوردی درگذشت ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت فقیه عالیقدر  آیت‌الله حاج سیدمهدی بجنوردی را تسلیت گفتند.

آیت الله حاج سید محمدمهدی بجنوردی، از فقهای مبرز مقیم تهران در 88 سالگی دارفانی را وداع گفت. در ادامه با خبر آیت الله سید مهدی موسوی درگذشت همراه فیگار بمانید.

آیت الله سید مهدی موسوی بجنوردی درگذشت

آیت الله سید مهدی موسوی بجنوردی

آیت الله سید مهدی موسوی بجنوردی درگذشت
آیت الله سید مهدی موسوی بجنوردی, درگذشت آیت الله سید مهدی موسوی بجنوردی

درگذشت آیت الله سید مهدی موسوی بجنوردی

آیت‌الله سید مهدی موسوی بجنوردی فرزند ارشد آیت‌الله میرزا سید حسن موسوی بجنوردی بود که در دوره حکومت پهلوی بعد از یک سفر از ایران ممنوع الخروج شد و در تهران اقامت کرد.

این فقیه عالی‌قدر سالیانی در نجف اشرف به تدریس سطوح عالی و نزدیک به نیم‌قرن در تهران به تدریس خارج فقه و اصول، تحقیق، تألیف و اقامۀ جماعت پرداخت. وی داماد مرحوم آیه الله حاج میرزا علی آقای نایینی ، فرزند ارشد مرحوم آیه الله العظمی میرزای نایینی بشمار می آمد.

آن مرحوم برادر آیت‌الله سید محمد و دکتر کاظم موسوی بجنوردی است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آیت الله سید مهدی موسوی بجنوردی درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *