احمد حجتی شاعر بروجردی درگذشت ؛ احمد حجتی از شاعران به نام استان لرستان بود

احمد حجتی شاعر بروجردی درگذشت ، استاد احمد حجتی شاعر شعر معروف شبستان در سن 86 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

احمد حجتی، فرزند محمد حجتی که جد وی حاج مولا اسداله بروجردی معروف به حجت الاسلام، از بزرگان شهر بروجرد بود، در سال 1315 دیده به‌ جهان گشود. در ادامه با خبر درگذشت احمد حجتی همراه فیگار بمانید.

احمد حجتی شاعر بروجردی درگذشت

درگذشت احمد حجتی شاعر بروجردی

احمد حجتی شاعر بروجردی درگذشت
درگذشت احمد حجتی شاعر بروجردی, احمد حجتی درگذشت

احمد حجتی درگذشت

احمدحسین فتایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان : اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگ، هنر و رسانه لرستان این ضایعه بزرگ را به خانواده ارجمند ایشان، جامعه فرهنگ و ادب شهرستان بروجرد و استان لرستان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید طلب مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌نمایم.

بیوگرافی احمد حجتی شاعر بروجردی

وی دوران ابتدایی را در مدرسه فردوسی و دوران متوسطه را در دبیرستان‌های بروجرد سپری کرد و سرانجام برای ادامه تحصیل راهی تهران شده و در دانشگاه تهران موفق به اخذ مدرک لیسانس در سال 1338 در رشته علوم طبیعی شد و بعد از گذراندن دوران سربازی با گذراندن دوره تربیت دبیری به استخدام آموزش و پرورش بروجرد درآمد و پس از 33 سال و چند ماه خدمت در سال 1373 بازنشسته شد.

اشعار حجتی بروجردی به دو دسته تقسیم شده است. یکی به گویش بروجردی و دومی به فارسی که در آن از غزل و رباعی گرفته تا مثنوی و دوبیتی وجود دارد. کتابی از اشعار او با نام «گلدشت» توسط «سعید شیرین‌بیان» به چاپ رسیده است که منافع آن به صندوق ایتام بروجرد اهداء شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار احمد حجتی شاعر بروجردی درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *