رونمایی از دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی جهان ؛ موشکی با برد 1450 کیلومتر!

جدیدترین موشک بالستیک ایران با نام «خیبرشکن» و «عماد ۳» با برد 1450 کیلومتر در حاشیه راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشته شدند.

ساعتی قبل از شروع راهپیمایی روز قدس در تهران، جدیدترین موشک بالستیک ایران با نام «خیبرشکن» و «عماد 3» به نمایش گذاشته شد. در ادامه با خبر دوربرد ترین موشک بالستیک جهان همراه فیگار بمانید.

جدیدترین موشک بالستیک ایران

موشک جدید ایران

جدیدترین موشک بالستیک ایران
موشک جدید ایران, دوربرد ترین موشک بالستیک جهان

دوربرد ترین موشک بالستیک تاکتیکی جهان

این موشک (خیبر شکن) با برد 1450 کیلومتر دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی جهان است. موشک راهبردی خیبر شکن از نسل سوم موشک‌های دوربرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است.

این موشک دارای سوخت جامد است و در فاز فرود دارای مانور پذیری برای عبور از سپر موشکی بوده و طراحی بهینه آن باعث شده است وزن آن نسبت به نمونه‌های مشابه یک‌سوم کاهش یافته و مدت آماده‌سازی و شلیک آن نیز تا یک‌ششم تقلیل پیدا کند.

موشک دوربرد «عماد» نسل جدید موشک‌های بالستیک زمین به زمین جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جدیدترین موشک بالستیک ایران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *