حذف عکس امام خمینی از اتاق ملاقات ابراهیم رئیسی ؛ آذری جهرمی واکنش نشان داد!

حذف عکس امام خمینی از اتاق ملاقات ابراهیم رئیسی ، محمد جواد آذری جهرمی به حذف عکس امام خمینی(ره) از اتاق ملاقات رئیس جمهور واکنش نشان داد.

روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به حذف تصویر امام در دیدار رسمی. در ادامه با خبر حذف عکس امام خمینی همراه فیگار بمانید.

حذف عکس امام خمینی از اتاق ملاقات ابراهیم رئیسی

حذف عکس امام خمینی از دفتر رئیسی

حذف عکس امام خمینی از اتاق ملاقات ابراهیم رئیسی
حذف عکس امام خمینی از دفتر رئیسی, حذف عکس امام خمینی

حذف شدن عکس امام خمینی

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات، با اشاره به حذف عکس امام خمینی(ره)، از اتاق رئیس جمهور، در کانال تلگرامی خود نوشت: یادآوری یک جمله از رهبر معظم انقلاب -حفظه الله- به مسوولین محترم مستقر در ساختمان قرمز نهاد ریاست جمهوری:

«این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست».

پ.ن: امیدوارم حذف تصویر امام از دیوار این ساختمان سهوی باشد.

روزنامه جمهوری اسلامی، این روزنامه در واکنش به حذف تصویر امام در دیدار رسمی رییسی نوشت: “این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست” این جمله راهبردی را رهبر انقلاب سال‌ها قبل به زبان آوردند تا تبیینی باشد بر شخصیت بی‌مانند امام خمینی در نگاه و کلام ایشان.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حذف عکس امام خمینی از اتاق ملاقات ابراهیم رئیسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *