هدیه ایرانسل برای روز جهانی ارتباطات اعلام شد ؛ از بسته مکالمه تا اینترنت بین المللی!

هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی اعلام شد و بر این اساس هدیه یک بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی است.

ایرانسل، هدیۀ خود به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی را اعلام کرد. این هدیه، یک بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی است. در ادامه با خبر هدیه ایرانسل همراه فیگار بمانید.

هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات

هدیه ایرانسل روز جهانی ارتباطات

هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات
هدیه ایرانسل روز جهانی ارتباطات, هدیه ایرانسل

به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی، هدیۀ بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل یک ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت 4000 تومان دریافت کنند.

فعالسازی هدیه ایرانسل جهانی ارتباطات

این بستۀ تخفیفی، در روز 27 اردیبهشت 1401 در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، یک روز خواهد بود. فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #5* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *