گریه ساکت الهامی در پخش زنده تلویزیون ؛ مظلوم ترین مربی ایران هستم!

ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی گفت: روزی که به باشگاه گفتم بیانیه بدهید برای این روز بود و بعد از اینکه آقای نوازی یا رحمتی صحبت کردند.

بفض ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی شکست. در ادامه با خبر گریه ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی همراه فیگار بمانید.

ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی

گریه ساکت الهامی

ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی
گریه ساکت الهامی, فیلم گریه ساکت الهامی

در حالی‌که منشی صحنه در حال انداختن نام سرمربی نساجی به روی پلاتو گفتگوی وی بود، او به سرعت و کمتر از سی‌ثانیه بعد از شروع صحبت‌هایش با محمدحسین میثاقی، شروع به گریه کرد و تا پایان برنامه با لحنی شبیه به ناله صحبت‌هایش را به پایان برد.

الهامی که امروز توسط کمیته انضباطی به 5 جلسه محرومیت محکوم شده است، در قالب یک چهره مظلوم سعی کرد از خود و عملکرد فنی‌اش در نساجی دفاع کند و در عین‌حال بابت عدم رسیدگی به درخواست‌هایش از آن‌ها گلایه کند.

او گفت:‌ «گناه من این است که نساجی را قهرمان کردم. شماره و اسم همسر من را بین تماشاگران اراک پخش کرده‌اند. من تنهاترین آدم این فوتبال هستم.» او افزود: «من را به دلیل اینکه هنگام محرومیت به رختکن تیم رفته‌ام 5 جلسه محروم کرده‌اند. مگر مربی‌های دیگر هنگام محرومیت‌شان به رختکن نمی‌روند؟ این رسم برخورد با مربی‌ایی که در 3 سال 2 جام گرفته نیست.

فیلم گریه ساکت الهامی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *