ابعاد ترور سردار شهید صیادخدایی در دست بررسی است ؛ شهید صیاد خدایی کیست؟

سردار شکارچی آمریکا و رژیم صهیونیستی را کانون برنامه‌ریزی و انجام ترور دانست و گفت: ابعاد ترور شهید خدایی در دست بررسی است و نتیجه اعلام می‌شود.

وزیر کشور گفت: در خصوص ترور شهید صیاد خدایی همکاری و هماهنگی نهادهای نظامی و امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است. در ادامه با خبر ترور شهید صیاد خدایی همراه فیگار بمانید.

ترور شهید خدایی

شهید صیاد خدایی

ترور شهید خدایی
شهید صیاد خدایی, سردار شهید صیاد خدایی

سردار شهید صیاد خدایی

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه ایران قربانی ترور است و حدود ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان از سوی دشمنان ترور شدند، گفت: ترور روز گذشته در تهران نشان می‌دهد ادعایی که آمریکایی‌ها و متحدان آنها در خصوص حقوق بشر دارند، کذب است

دیروز یکشنبه یکم خرداد ماه حوالی ساعت 16 عصر، یکی از مدافعان حرم، سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی در مقابل منزل خود در خیابان مجاهدین اسلام تهران طی یک حمله ی مسلحانه توسط 2 راکب یک موتورسیکلت ترور شد. وی معاون تحقیقات و توسعه فناوری سازمان صنایع دفاعی کشور بود. ابعاد این ترور در دست بررسی است و نیرو‌های امنیتی کشور این موضوع را دنبال می‌کنند، نتیجه بررسی‌ها هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترور شهید خدایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *