مرگ کودک تهرانی در تمرین سرود سلام فرمانده ؛ تصویری از کودکی که قربانی سرود شد!

فوت کودک سلام فرمانده ، بهمن هدایتی: کودکی که برای تمرین سرود در پارک چیتگر بخاطر نشستن در رکاب مینی بوس دچار سانحه شد، فوت کرد.​

کودکی در تهران هنگام تمرین سرود سلام فرمانده فوت کرد. در ادامه با خبر سلام فرمانده فوت کودک همراه فیگار بمانید.

فوت کودک سلام فرمانده

مرگ کودک در تمرین سرود سلام فرمانده

فوت کودک سلام فرمانده
مرگ کودک در تمرین سرود سلام فرمانده, مرگ کودک در تمرین سلام فرمانده

مرگ کودک در تمرین سلام فرمانده

بهمن هدایتی در توییتر اعلام کرد که یک کودک دانش آموز امروز در پارک چیتگر تهران هنگام تمرین سرود سلام فرمانده جان خود را از دست داده است او گفته که این کودک برای نشستن روی رکاب مینی بوس دچار حادثه شده و متاسفانه جانش را از دست داده است.

فوت کودک سلام فرمانده

روز گذشته بود که پارک ملت میزبان دهه نودی ها بوده و سرود سلام فرمانده اجرا شد سرودی که با صدای ابوذر روحی بوده و توسط حجت الاسلام نعیمی تهیه‌کنندگی شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فوت کودک سلام فرمانده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *