ترابی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد ؛ 2 سال دیگر با لباس پرسپولیس!

مهدی ترابی ملی‌پوش سرخپوشان با توجه به نظر سرمربی و پس از توافق با رضا درویش مدیرعامل باشگاه، قرارداد همکاری خود با پرسپولیس را برای مدت دو سال تمدید کرد.

باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکن ملی‌پوش خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. در ادامه با خبر تمدید ترابی با پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

مهدی ترابی

مهدی ترابی تمدید

مهدی ترابی
ترابی با پرسپولیس تمدید کرد, مهدی ترابی تمدید

ترابی با پرسپولیس تمدید کرد

مهدی ترابی که یک سال و نیم قبل پس از حضور در فوتبال قطر به پرسپولیس بازگشته و دوباره برای این تیم به میدان رفته بود، در پایان فصل جاری قراردادش با سرخ‌پوشان به اتمام می‌رسید که این باشگاه برای حفظ این ستاره ملی‌پوش اقدام کرد.

مهدی ترابی، ملی‌پوش ارزنده سرخپوشان ایران با توجه به نظر سرمربی تیم و پس از توافق در مذاکرات با رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، قرارداد همکاری خود با پرسپولیس را برای مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

وی در نیم فصل مسابقات 1399-1400 پس از نیم فصل حضور در لیگ ستارگان قطر به پرسپولیس بازگشت تا با سهیم شدن در پنجمین قهرمانی پیاپی، سومین جام قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال ایران با پیراهن پرسپولیس را بالای سر ببرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهدی ترابی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *