شوخی جالب سعید پور صمیمی با عکاسان حاضر در فتوکال جشنواره کن!

ویدئویی از حضور پرانرژی سعید پورصمیمی در فوتوکال فیلم برادران لیلا ‌و شوخی‌هایش با عکاسان منتشر شده است که توجه کاربران در شبکه های اجتماعی را جلب کرده است.

مراسم فتوکال فیلم «برادران لیلا» با حضور عوامل و بازیگران این فیلم ساعتی پیش در هفتاد و پنجمین جشنواره کن برگزار شد. در ادامه با خبر سعید پورصمیمی در کن همراه فیگار بمانید.

سعید پورصمیمی

شوخی سعید پور صمیمی با عکاسان

سعید پورصمیمی
شوخی سعید پور صمیمی در جشنواره کن, سعید پورصمیمی در کن

شوخی سعید پور صمیمی در جشنواره کن

عید پورصمیمی متولد 9 اسفند 1322 در تهران است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران می باشد، از تئاتر شروع کرد اما شهرت اش بیشتر برای بازی در سینما و تلویزیون است.

بعد از لیسانس بعنوان کارمند اداره تئاتر مشغول بکار شد تا اینکه به تلویزیونی رفت و در واحد نمایش به استخدام درآمد و کارگردانی نمایش های صحنه ای و تلویزیونی و نوشتن فیلمنامه را ادامه داد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سعید پورصمیمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *