درخواست محسن ابراهیم زاده برای سرپرستی بچه رها شده در سطل زباله!

محسن ابراهیم زاده خواننده خوب و محبوب ایران بعداز شنیدن ماجرای نوزادی که چندی پیش در سطل زباله پیدا شده بود گفت من سرپرستی این بچه رو به عهده میگیرم.

کار خوب محسن ابراهیم زاده برای گرفتن سرپرستی بچه رها شده در سطل زباله. در ادامه با خبر محسن ابراهیم زاده بچه رها شده همراه فیگار بمانید.

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده سرپرستی بچه

محسن ابراهیم زاده
محسن ابراهیم زاده سرپرستی بچه, محسن ابراهیم زاده بچه رها شده

در خواست محسن ابراهیم زاده برای سرپرستی بچه رها شده در سطل زباله

محسن ابراهیم زاده متولد 17 شهریور 1366 در تربت حیدریه ، خواننده است

تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و از قرائت قرآن شروع و به خوانندگی رسید سپس با تلوییون به شهرت رسید و حالا بعد از مرتضی پاشایی به شدت محبوب شده است. این خواننده با 166 سانتی متر قد و سه خواهر بنام های محدثه ، مطهره و مهسان دارد.

در شهر تربت حیدریه خراسان رضوی در 145 کیلومتری مشهد مقدس بدنیا آمد ، مدتی در کرج ساکن بودند و حالا در شهر قدس در غرب تهران زندگی می کند. از سال 1380 وقتی 14 ساله بود شروع به قرائت قرآن کریم کرد، رفته رفته صدایش را وارد حوزه موسیقی کرده و در نهایت در سال 1383 وقتی 17 ساله بود شروع به یادگیری و آغاز فعالیت در موسیقی کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محسن ابراهیم زاده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “درخواست محسن ابراهیم زاده برای سرپرستی بچه رها شده در سطل زباله!

  1. بیا پایین بچه سرمون رفت
    آخه جوجه تو که خودت زن نگرفتی و نمیدونی ازدواج چیه و نمیفهمی زندگی مشترک چیه واسه چی حرف مفت میزنی مسخره نه قیافه داری نه هیکل پولت هم که همش از جیب مهدی کرد هس پی کاسه داغتراز آش نشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *