آخرین وضعیت مصدومیت لژیونر تیم ملی ؛ علی قلی‌زاده تمرین نمی‌کند!

علی قلی‌زاده لژیونر تیم ملی ، در جریان تمرین شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان که در زمین باشگاه السد برگزار شد، دچار آسیب دیدگی شد.

لژیونر فوتبال ایران با توجه به مصدومیت کشیدگی لیگامان، امیدوار است خیلی زود شرایط حضور در تمرینات گروهی را به دست بیاورد. در ادامه با خبر مصدومیت علی قلی زاده همراه فیگار بمانید.

علی قلی‌زاده لژیونر تیم ملی

علی قلی‌زاده مصدومیت

علی قلی‌زاده لژیونر تیم ملی
مصدومیت علی قلی زاده, مصدومیت قلی‌زاده

مصدومیت قلی‌زاده

دکتر علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال بزرگسالان درباره آخرین وضعیت قلی‌زاده گفت: این بازیکن از ناحیه مچ پای چپ دچار مصدومیت شده و به همین دلیل چند روزی در تمرینات گروهی غایب خواهد بود.

البته کادر پزشکی در حال بررسی وضعیت هفابک تیم ملی است و با وجود اینکه مصدومیت او شدید نیست، باید دید چه زمانی می‌تواند به تمرینات تیمی برگردد.

در همین خصوص دکتر علیرضا شهاب ادامه داد : شرایط بازیکن را روز به روز چک میکنیم. نوع مصدومیت آسیب دیدگى کشیدگی بسیار خفیف لیگامان‌های خارجی مچ پا است و امیدوارم با اقداماتی که انجام مى دهیم هرچه زودتر این بازیکن به ترکیب تیم بازگردد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علی قلی‌زاده لژیونر تیم ملی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *