گزینه خارجی استقلال برای جانشینی مجیدی مشخص شد ؛ رزوان لوچسکو گزینه اول آبی ها!

رزوان لوچسکو ، سرمربی رومانیایی باشگاه پائوک سالونیکی یونان گزینه اول باشگاه استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی است و او  سابقه قهرمانی در آسیا را دارد.

گزینه جدید نیمکت استقلال سابقه قهرمانی در آسیا را دارد. در ادامه با خبر سرمربی جدید استقلال همراه فیگار بمانید.

رزوان لوچسکو

رزوان لوچسکو سرمربی استقلال

رزوان لوچسکو
رزوان لوچسکو سرمربی استقلال, رزوان لوچسکو استقلال

رزوان لوچسکو استقلال

اگر فرض بگیریم که جدایی مجیدی از استقلال قطعی شود، در بین گزینه‌های داخلی، جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی دو مربی‌ای هستند که بیشتر از بقیه به استقلال لینک شده‌اند و حتی گفته می‌شود تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی با گل گهر مشروط بوده و بندی در این قرارداد وجود دارد که اگر او از استقلال پیشنهاد داشته باشد، مشکلی برای پیوستن به این تیم نخواهد داشت.

در بین گزینه‌های خارجی هم نام سه مربی مطرح شده است. نفر اول کسی نیست جز آندره‌آ استراماچونی که در حال حاضر درگیر جنگ حقوقی با استقلال است و معلوم نیست امکان جدایی از الغرافه و بازگشت به استقلال را دارد یا نه. به جز او، نام رزوان لوچسکو سرمربی اهل رومانی که سابقه قهرمانی در آسیا با الهلال را دارد، به عنوان جانشین احتمالی مجیدی در استقلال مطرح شده است.

زوران مامیچ سرمربی اهل کشور کرواسی که سابقه سرمربیگری النصر و الهلال عربستان و العین امارات را دارد هم گزینه سوم برای آبی ها است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رزوان لوچسکو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *