تیزر کامبک جدید گروه محبوب بی تی اس به نام yet to come منتشر شد!

تیزر کامبک جدید گروه بی تی اس ، در حالی که قرار بود تیزر کامبک گروه بی تی اس چند روز دیگر منتشر شود، این تیزر در تاریخ 8 ژوئن منتشر و پخش شد.

بی تی اس (BTS) یک گروه موسیقی پسرانه کره ای متشکل از هفت عضو به نام های وی ، آر اِم ، جین ، جیمین ، جی هوپ ، شوگا و جونگ کوک میباشد. در ادامه با خبر بی تی اس yet to come همراه فیگار بمانید.

تیزر کامبک جدید گروه بی تی اس

کامبک جدید گروه بی تی اس

کامبک جدید گروه بی تی اس, بی تی اس yet to come
کامبک جدید گروه بی تی اس, بی تی اس yet to come

تیزر کامبک جدید بی تی اس

بی تی اس (BTS) یک گروه موسیقی پسرانه کره ای متشکل از هفت عضو به نام های وی ، آر اِم ، جین ، جیمین ، جی هوپ ، شوگا و جونگ کوک میباشد. آنها فعالیت خود را در سال 2013 تحت نظر کمپانی بیگ هیت (هایب کنونی) با انتشار آلبوم «2Cool4Skool» آغاز نمودند

سبک این گروه موسیقی از ابتدا بیشتر روی هیپ هاپ متمرکز شده بود اما با گذشت زمان و شهرت بیشتر ، حالا در سبک های گوناگون به هنرنمایی پرداختند. بی تی اس در اصل مخفف نام کره ای این گروه یعنی Bangtan Sonyeondan به معنای پسران ضدگلوله است ، به گفته جی هوپ این نام اشاره به مقاومت در برابر انتقادات و انتظارات بی جا از نوجوانان دارد.

 تیزر موزیک ویدیو جدید بی تی اس

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیزر کامبک جدید گروه بی تی اس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *