حمله مسلحانه راهزنان به اتوبوس مسافربری در خوزستان! + جزئیات

همزمان با سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس ایران‌پیما در جاده اهواز پلیس استان خوزستان دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان را صادر کرد.

اتوبوس ایران‌پیما در مسیر اهواز – سربندر از سوی راهزنان مسلح مورد سرقت قرار گرفته و تمام اموال‌ مسافران سرقت شد. در ادامه با خبر سرقت از اتوبوس ایران پیما همراه فیگار بمانید.

سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس ایران‌پیما

سرقت مسلحانه از اتوبوس ایران پیما

سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس ایران‌پیما
سرقت از اتوبوس ایران پیما, حمله راهزنان به اتوبوس ایران پیما

حمله راهزنان به اتوبوس ایران پیما

روز دوشنبه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن سرنشینان یک دستگاه اتوبوس ایران‌پیما در مسیر اهواز – سربندر نزدیکی کارخانه فولاد اهواز از سوی راهزنان مسلح مورد سرقت قرار گرفته و تمام اموال‌شان سرقت شد.

مسافران در این فیلم مدعی شدند که تا 20 دقیقه بعد از این سرقت پلیس در محل حاضر نشده بود اما کیومرث کشوری فرمانده انتظامی اهواز ضمن تکذیب این ادعا گفت: از همان لحظات اولیه وقوع سرقت، پلیس در صحنه حاضر شد و تیم‌های ویژه وارد عمل شده‌اند.

در حال حاضر نیروهای پلیس آگاهی و امنیت در حال بررسی موضوع هستند و سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمده و نتیجه اقدامات پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس ایران‌پیما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *