آتش زدن ماشین پلیس توسط شوتی های قاچاقچی در چهارمحال و بختیاری! + ویدئو

تعقیب و گریز پلیسی در منطقه پل قرح در چهارمحال و بختیاری به شلیک پلیس وظیفه شناس به مظنونان فراری و آتش زدن خودروی پلیس رسید.

ماجرای آتش زدن ماشین پلیس پل قره چهار‌محال بختیاری چیست؟ در ادامه با خبر ماشین پلیس پل قره همراه فیگار بمانید.

آتش زدن خودروی پلیس

آتش زدن خودروی پلیس در پل قره

آتش زدن خودروی پلیس
ماجرای آتش زدن ماشین پلیس پل قره, ماجرای آتش زدن ماشین پلیس در پل قره

ماجرای آتش زدن ماشین پلیس در پل قره چیست؟

بعد‌از‌ ظهر دیروز 29 خردادماه 1401 پلیس به چند خودروی شوتی قاچاقچیان در منطقه پل قرح در منطقه ای بین سه استان چهار محال و بختیاری و اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد مظنون شد. دستور ایست داد ولی خودروها توجه نکردند. دستور ایست پلیس چند مرتبه تکرار شد ولی باز مظنونان فرار کردند.

پلیس به سمت مظنونان فراری شلیک کرد که منجر به مجروحیت و فوت یکی از مظنونان فراری که مرد جوانی از اهالی شهر کازرون بود گردید. در نهایت دیگر مظنونان این حادثه خودروی پلیس را به آتش کشیدند!

فیلم آتش زدن ماشین پلیس در پل قره

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آتش زدن خودروی پلیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *