کلاهبرداری 300 میلیارد تومانی توسط سایت فروشگاهی دیجی ماه! + عکس

فردی با راه اندازی سایت دیجی ماه و تبلیغ انواع گوشی‌های تلفن همراه، از شهروندان حدود 280 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده که توسط مأموران پلیس فتا دستگیر شد.

فردی که با راه‌اندازی سایت فروش تلفن همراه از 600 نفر در سراسر کشور 280 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. در ادامه با خبر کلاهبرداری دیجی ماه همراه فیگار بمانید.

سایت دیجی ماه

کلاهبرداری سایت دیجی ماه

سایت دیجی ماه
کلاهبرداری سایت دیجی ماه, سایت دیجی ماه کلاهبرداری, کلاهبرداری دیجی ماه

سایت دیجی ماه کلاهبرداری

مأموران پلیس فتای استان فارس در پی دریافت چندین شکایت کلاهبرداری از طریق فضای مجازی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم یا متهمان با ایجاد و راه‌اندازی یک سایت به نام دیجی ماه و چندین درگاه بانکی و تبلیغ انواع گوشی‌های تلفن همراه و کالاهای دیگر در این فروشگاه پس از مدتی با جلب اعتماد شهروندان و بویژه عمده‌فروشان تلفن همراه، از آنان سفارش گرفته ولی به آنها کالایی تحویل نداده و اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند. این سایت هم نماد اعتماد معتبر و هم نماد ساماندهی معتبر داشته و تبلیغاتش در سایت‌های معتبر کشور صورت میگرفته.

الان خیلی ها منتظر مطالباتشون هستند، چرا سایتی که چنین وضعیتی داشته نماد اعتماد گرفته؟ چه جور میشه دوباره به خرید آنلاین اعتماد کرد؟

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سایت دیجی ماه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


14 thoughts on “کلاهبرداری 300 میلیارد تومانی توسط سایت فروشگاهی دیجی ماه! + عکس

    1. بر پدر و مادر شون لعنت
      بعدمدتها میخاستم آنلاین گوشی بخرم که اینطور شد
      کاش از سایت دیجی کالا گوشیمو سفارش میدادم خیلی معتبرترو اطمینانیه

  1. سید محمد امین معینی دزد نجس زاده این داستانم تموم میشه میره پی کارش وای به حالت اون روزی که از زندان آزاد بشی قانون ولت کنه من ولت نمیکنم تا وقتی قمه رو تا دسته تو اعماقت فرو نکنم دست از سرت ور نمیدارم

    1. دوست عزیز شما برای کدوم شهری.من که این حروم لقمه رو نمیشناسم ولی بزار تکلیف پول مشخص شه.دهنش سرویسه زندان میره.اونم سرجاش یاکوزایی بزن انگشتشو یادش بمونه فقط.دزد نامرد

    1. سلام خسته نباشید بعد از یکسال همچنان هیچ خبری نیست دولت و این سازمان‌ها که تایید کردن باید جوابگو مال باختگان باشند فقط میگن بیا پول کارشناسان بده خدای چه وضعشه ما کجاییم عدالت کجاس علی کی بود اینا کین

  2. من یک آدم بیمارم که سکته مغزی کردم و خونه نشینم. 19 اردیبهشت 6417000 تومان بحساب دیجی ماه واریز کردم به امید اینکه گوشی بمن تحویل بدهند اما کلاهبرداری کردن و پول ما رو بالا کشیدن که الهی چرک و خون بشه از چشمشون در بیاد و تکلیف ما هم نامشخصه و هیچکس حمایت نمیکنه که پولمون عودت داده بشه چطور من نمیتونم نماد اعتماد بگیرم؟
    متاسفانه از بالا همدستشون هستند.
    هیچی ندار که میگن نمونه معرضش همینها هستند.
    شریک دزد و رفیق قافله نباشید و بدرد مردم برسید.

  3. من یک آدم بیمارم که سکته مغزی کردم و خونه نشینم. 19 اردیبهشت 6417000 تومان بحساب دیجی ماه واریز کردم به امید اینکه گوشی بمن تحویل بدهند اما کلاهبرداری کردن و پول ما رو بالا کشیدن که الهی چرک و خون بشه از چشمشون در بیاد و تکلیف ما هم نامشخصه و هیچکس حمایت نمیکنه که پولمون عودت داده بشه چطور من نمیتونم نماد اعتماد بگیرم؟ متاسفانه از بالا همدستشون هستند. هیچی ندار که میگن نمونه معرضش همینها هستند. شریک دزد و رفیق قافله نباشید و بدرد مردم برسید.

  4. خدا لعنتد کنه با مردم اینجوری بازی کردی چهار ماه است پول من در دست تو است من طلاهای زنم فروختم وکلی وام گرفتم تا جواب طلبکارها بدهم خد ا لعنتد کند معینی

  5. سلام خیلی قشنگ با نماد اعتماد ووزارت ارشاد کلاه ۷۰۰نفر ورداشته ۵ماه ۳۰۰میلیارد پولو کشیده بالا هیچ کس پاسخگو نیست یکی به داد مالباخته ها برسه سرمایه مردم رفته این عوضی باید اعدام بشه

  6. سلام.منم چندتاسفارش داشتم ولی یکی آخری نفرستاد خدا ب کمرت بزنه حروم لقمه معینی
    انشاالله که خیرنبینی پول ادمو بالامیکشی جواب خدا روچی میدی

  7. من بضدت بیمارم و خانه نشین در تاریخ 19 اردیبهشت سال جاری 6417000تومان بحساب دیجی ماه واریز نمودم برای خرید یکعدد گوشی. درابتدا گفتند بعد از بیست روز کاری وقتی به تعهدشون عمل نکردند کارشناسان آنلاینشوناعلام کردند مدت انتظار تحویل کالا شده30روز کاری بازهم به تعهدشون عمل نکردند و کارشناسانشون همش امروز وفردا میکردند و بعد از59 روز کاری انصراف خودم را ازخریداعلام نمودم و گفتند ظرف سه روز پول شما عودت میشود که خبر کلاهبرداریشان پیچید و اقدام به شکایت کردم و شکایتم به شورای حل اختلاف منطقه خودمان فرستاده شد.شورای حل اختلاف برای من چکاری ازشون ساخته بد که شکایت مرا بدانجا ارجاع نموده بودند؟با این حال زارم بمدت یکهفته تمام مراجعه میکردم تا شکایتم به پلیس فتا ارجاع شودوباگرفتن تعهد کتبی ازبنده شکایتم را از شورای حل اختلاف به پلیس فتا ارجاع نمودند.( اینهم از دادرسی قوه قضایی مملکت )حال گرفتن هزینه مجدد دادرسی و صف دفترقضایی بخوره تو سرشونن بالاخره رسیدم به پلیس فتا و پرینت بانکی واریزی و شکواییه ام را تسلیم نمودم و گفتند در سامانه ثنا مشخص میشود شکایت شما بکجا رسیده. حالابعداز گذشت چندماه یک تف هم برای من ارسال نشده.آقای رئیس قوه قصایی باآن همه ادعا چرا به درد منه بیمار بازنشسته ارتش رسیدگی نمیکنید. نماد اعتماد الکترونیک را آیا عمه من به دیجی ماه داده بود؟ شریک دزد و رفیق قافله یعنی این.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *