فیلم حمله به دو دختر زاهدانی [بدون سانسور]

فیلم کامل حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی توسط موتورسواران این روزها دست به دست می‌شود. اما ماجرای فیلم حمله به دو دختر زاهدانی چیست؟ با ما بمانید.

بتازگی انتشار فیلم حمله به دو دختر زاهدانی و ضرب و شتم دو دختر در زاهدان جنجالی و خبرساز شده و در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های زیادی همراه بوده و به سوژه داغ روز شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

فیلم حمله به دو دختر زاهدانی [بدون سانسور]

ویدیو حمله به دختران زاهدانی

آیا عاملان هتک حرمت دستگیر شدند؟ فیلم منتشر شده از حمله گستاخانه چند جوان موتورسوار به دو دختر زاهدانی و ضرب و شتم آنها با واکنش‌های منفی فراوانی در اینستاگرام مواجه شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سریع دو نفر از عاملان ضرب و شتم دو دختر زاهدانی خبر داد.

سردار طاهری درباره این اتفاق گفت هیچ احدی حق ندارد به شهروندان به ویژه بانوان هتک حرمت کند و ما خادمان مردم هستیم و با جدیت کامل با خاطیان برخورد خواهیم کرد و همه در برابر قانون یکسان خواهند بودو فرماندهی انتظامی استان با قاطعیت و مطابق قانون در برابر این گونه افراد خواهند ایستاد و هرگز مجال جولان و گردن کشی را به آنها نخواهند داد.

این فیلم که ظاهرا با گوشی موبایل در یکی از خیابان‌های زاهدان گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات مجازی از جمله یوتیوب و توئییر و از جمله در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است.

فیلم حمله به دو دختر را در زاهدان می‌توانید از طریق لینک زیر ببینید:

ماجرای درگیری چیست؟

 

بیشتر بخوانید:

فایل صوتی لو رفته محسن تنابنده

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم حمله به دو دختر زاهدانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *