بازیکن برزیلی استقلال ؛ ژان کارلوس بازیکن برزیلی در راه استقلال + [فیلم]

ژان کارلوس بازیکن برزیلی استقلال را مقصد نهایی خود انتخاب کرده است. در ادامه مطلب استقلال بازیکن برزیلی همراه فیگار باشید

رسانه برزیلی خبر داد ژان کارلوس بازی خداحافظی خود را با نائوتیکو انجام داد تا راهی استقلال شود.

بازیکن برزیلی استقلال

ژان کارلوس بازیکن برزیلی در راه استقلال

استقلال بازیکن برزیلی, ژان کارلوس استقلال
استقلال بازیکن برزیلی, ژان کارلوس استقلال

از روز گذشته اخبار زیادی از احتمال انتقال ژان کارلوس هافبک برزیلی تیم نائوتیکو به استقلال مطرح می شود. طبق گزارش رسانه های برزیل این بازیکن با پیشنهاد دستمزد 600 هزار دلاری استقلال موافقت کرده و می خواهد نائوتیکو را به مقصد ایران ترک کند. در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «folhape» برزیل نوشت: نائوتیکو بامداد امروز(یکشنبه) به مصاف تیم نووریزونتینو رفت و با درخشش در نیمه اول با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. ژان کارلوس هافبک برزیلی برای نائوتیکو در این بازی به عنوان مهره کلیدی تیم مثل همیشه بازی کرد.

این روزنامه نوشت: «باشگاه نائوتیکو روز پنجشنبه هفته گذشته، پیشنهادی از استقلال ایران برای ژان کارلوس دریافت کرد. این بازیکن که تا دسامبر 2022 (دی 1401) با نائوتیکو قرارداد دارد، شاید به باشگاهی در آسیای میانه منتقل شود که ابتدای سال هم پیشنهادی برای او ارائه کرده بود. بهترین فصل کارلوس در این تیم به سال 2021 برمی‌گردد که او در 45 بازی توانست 13 گل و 12 پاس گل از خودش ثبت کند. این هافبک تهاجمی تاکنون 135 بار با پیراهن تیمبو (لقب نائوتیکو) به میدان رفته که 35 بار موفق به گلزنی شده و امسال با زدن هفت گل در 30 مسابقه، بهترین گلزن تیمش به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بازیکن برزیلی استقلال

استقلال بازیکن برزیلی, ژان کارلوس استقلال
استقلال بازیکن برزیلی, ژان کارلوس استقلال

ژان کارلوس با چشمان گریان، گفت: نمی دانم چه می شود ولی باشگاه نائوتیکو را دوست دارم. نمی توانستم بدون خداحافظی از هواداران بروم. محبت هواداران هیچگاه فراموش نمی کنم و همیشه هواداران این تیم در قلب من جای دارند. بدین ترتیب جدایی کارلوس از تیم برزیلی قطعی شد و احتمال انتقال این بازیکن برزیلی به استقلال بیش از پیش بیشتر شد. کارلوس گفت: نمی دانم چه اتفاقی می‌افتد اما اینجا باشگاهی است که خیلی دوستش داشتم. نمی‌توانستم از این تماشاگران تشکر نکنم. محبتی که به من داشتند، خیلی خاص است. محبت هواداران برای من همه چیز بود. این باشگاه برای همیشه در قلب من و خانواده ام می‌ماند.

بازیکن برزیلی استقلال

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیکن برزیلی استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *