سکته و احیای قلبی یک فیل مادر پس از سقوط بچه فیل در گودال + فیلم

سکته بچه فیل ، او در گودال دست‌ ساز انسان افتاد. مادر آن‌قدر تلاش کرد که از اضطراب بی‌ حال شد، گفته شده برای مدتی از لبه گودال شیر به بچه‌ فیل می داده است.

گروه نجات در تایلند یک بچه فیل و مادرش را از مرگ نجات دادند. در ادامه با خبر نجات بچه فیل همراه فیگار بمانید.

سکته بچه فیل

احیای قلبی فیل مادر

سکته بچه فیل
نجات بچه فیل و مادرش, گروه نجات تایلند, نجات بچه فیل, احیای قلبی فیل مادر

نجات بچه فیل و مادرش

یک بچه فیل در گودال دست ساز انسان افتاد و مادرش در تلاش بود تا او را نجات دهد. او آنقدر تلاش کرد تا از اضطراب فراوان بی حال شد و به زمین افتاد.

گروه نجات تایلند وقتی رسیدند که مادر دچار تشنج شده بود و آنها حتی به این نتیجه رسیده بودند که مادر در طول این مدت به هر شکلی شده به فرزندش شیر هم داده است. گروه نجات مادر را از روی گودال برداشتند، احیای قلبی کردند و بچه‌ فیل را هم نجات دادند.

فیلم احیای قلبی فیل مادر

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سکته بچه فیل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *