اطلاعات سپاه سرکرده باند قاچاق دختران ایرانى به اربیل را بازداشت کرد! + فیلم

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرکرده بزرگترین باند قاچاق زنان و دختران ایرانى به اربیل عراق، زهرا منصوری همدانی را دستگیر کرد.

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، سرکرده بزرگترین باند قاچاق زنان و دختران ایرانی به اربیل عراق را دستگیر کرد. در ادامه با خبر دستگیری زهرا منصوری همدانی همراه فیگار بمانید.

زهرا منصوری همدانی

اینستاگرام زهرا منصوری همدانی

زهرا منصوری همدانی
زهرا منصوری همدانی دستگیر شد, اینستاگرام زهرا منصوری همدانی, دستگیری زهرا منصوری همدانی

زهرا منصوری همدانی دستگیر شد

سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، سرکرده بزرگترین باند قاچاق دختران ایرانی به اربیل عراق را دستگیر کردند. این فرد زهرا منصوری همدانی با نام مستعار ساره است که دستگیری او از سوی رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور با عنوان ظلم جمهوری اسلامی به یکی از اقلیت‌های جنسی مطرح شده بود.

این باند توسط دو نفر به نام‌های علیرضا فرجادی کیا و کتی اداره می‌شد که از طریق همکاری با زهرا منصوری همدانی صدها تن از دختران ایرانی را به اربیل می‌بردند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زهرا منصوری همدانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *