نخستین کلیپ رسمی از قسمت سوم فیلم 365 روز [+فیلم و تاریخ انتشار]

۳۶۵ روز فیلمی در ژانر درام عاشقانه و با زمینه شهوانی (اروتیک)، به کارگردانی «باربارا بیاوُواس» و «توماش ماندس» محصول ۲۰۲۰ کشور لهستان است. در ادامه با نوشتار نخستین کلیپ رسمی از قسمت سوم فیلم 365 روز با فیگار بمانید.

این فیلم را بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ بلانکا لیپینسکا ساخته‌اند، که یک سه‌گانه است. در این فیلم آنا-ماریا شکلوتسکا و میکله مورونه بازی می‌کنند. این فیلم در ۷ فوریه ۲۰۲۰ در لهستان به روی پرده رفت و سپس در نتفلیکس پخش شد و در سطح جهانی محبوبیت به‌دست‌آورد.

انتشار از نتفلیکس: 1401/05/28

تاریخ انتشار قسمت سوم 365 Days

دانلود قسمت سوم فیلم 365 روز از تلگرام

نخستین کلیپ رسمی از قسمت سوم فیلم 365 روز

[+فیلم و تاریخ انتشار]

تریلر قسمت سوم فیلم 365 روز, تیزر قسمت سوم فیلم 365 روز, تریلر قسمت 3 فیلم 365 روز
تریلر قسمت سوم فیلم 365 روز, تیزر قسمت سوم فیلم 365 روز, تریلر قسمت 3 فیلم 365 روز

نخستین کلیپ رسمی از چهار دقیقه ابتدایی قسمت سوم فیلم اروتیک 365 Days با عنوان The Next 365 Days (2022) محصول نتفلیکس منتشر شد. تاریخ انتشار قسمت سوم 365 Days از آن دسته از خبرهایی است که بسیاری از طرفداران این سه گانه پیگیرش هستند.

بیشتر بخوانید:


فیلم 365 روز که در ژوئن 2020 منتشر شد، موفقیت بزرگی برای نتفلیکس بود. این فیلم مستقیماً به رتبه اول رفت و آنقدر موفق بود که طرفداران بلافاصله درخواست قسمت دوم فیلم 365 روز را کردند. این فیلم به عنوان اولین فیلم اروتیک نتفلیکس از کشور لهستان بود.

نخستین کلیپ رسمی از قسمت سوم فیلم 365 روز

دانلود از تلگرام

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نخستین کلیپ رسمی از قسمت سوم فیلم 365 روز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *