اولین تریلر فیلم Pearl (2022) [+ تاریخ اکران] ؛ فیلم اسلشر از تی وست

اولین تریلر فیلم Pearl (2022) منتشر شد. اولین تریلر رسمی از فیلم اسلشر Pearl (2022) به کارگردانی تی وست توسط استودیو A24 منتشر شد. نخستین تریلر از فیلم Pearl (2022) در شبکه های اجتماعی پخش شد. در ادامه فایل تریلر جدید Pearl قرار گرفته است.

اولین تریلر فیلم Pearl (2022)

اولین تریلر فیلم Pearl (2022)
تریلر جدید Pearl

اولین تریلر فیلم پرل منتشر شد. داستان فیلم در جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۸ اتفاق می‌افتد و به بررسی ریشه‌های پرل، شخصیت شرور از ایکس می‌پردازد. وقایع قبل از فیلم قبلی اتفاق می‌افتند و بررسی می‌کنند که چگونه کابین، جایی که قتل‌عام ایکس در آن اتفاق می‌افتد، زمانی به عنوان پانسیون در طول جنگ استفاده می‌شد.

نخستین نمایش جهانی این فیلم در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم ونیز امسال رقم خواهد خورد. برای تماشای نخستین تیزر فیلم Pearl (2022) همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


  • کارگردان تی وست
  • فیلمنامه‌نویس تی وست
  • بر پایه ایکس، اثر تی وست
  • بازیگران میا گاث
  • موسیقی تی وست
  • کشور ایالات متحده
  • زبان انگلیسی

تاریخ اکران

این فیلم از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ در سینماها اکران خواهد شد. در ادامه تیزر فیلم Pearl (2022) را مشاهده بفرمایید:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اولین تریلر فیلم پرل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *