افشاگری از مدل های خز بهاره رهنما در هیبت یک مدلینگ + فیلم مصاحبه

مدل شدن بهاره رهنما بعد از ریحانه پارسا. بهاره رهنما بازیگر سرشناس زن هم مدل شد. در ادامه مطلب بهاره رهنما مدل شدن همراه فیگار باشید.

بهاره رهنما از سال 71 تاکنون به فعالیت در عرصه بازیگری و کارگردانی می پردازد. بهاره رهنما کارگردان تئاتر دورهمی زنان شکسپیر بود.

مدل شدن بهاره رهنما بعد از ریحانه پارسا

بهاره رهنما بازیگر سرشناس زن هم مدل شد

بسیاری از عکس‌های جدید بهاره رهنما در هیبت مدلینگ را می‌توانید در انتهای این نوشتار ببینید و خودتان قضاوت کنید که آیا بهاره رهنما در این شغل می‌تواند موفق باشد یا خیر!

بهاره رهنما, بهاره رهنما مدل شدن
بهاره رهنما, بهاره رهنما مدل شدن

بهاره رهنما بازیگر سرشناس ایرانی که در دوران بازیگری خود حواشی زیادی داشته است در قالب یک استوری از مدلینگ خود رونمایی کرد. در این استوری بهاره رهنما به همراه چند مدل خانم دیگر پُز های متفاوتی را در جلوی دوربین به نمایش گذاشتند. که در ادامه میتوانید به دیدن این استوری ها از فیگار بپردازید.

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: عکس لو رفته از زایمان بهاره رهنما را ببینید! ؛ فیلم سنوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سرشناس زن هم مدل شد

بهاره رهنما در ادامه فعالیت خود در عرصه مد و مدلینگ خوشحالی خود را از همکاری با یکی دیگر از برندهای لباس زنانه ایرانی خبر داد. خانم بازیگر تازه ترین پست اینستاگرام خود را به فیلمی از خود اختصاص داد.

فیلم مصاحبه‌ای را که بهاره رهنما از خود در صفحه‌ی اینستاگرامی منتشر کرده است ببینید:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مدل شدن بهاره رهنما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *