گل 3 امتیازی علی علیپور برای ژیل ویسنته +[فیلم کامل گل علیپور ]

علی علیپور ژیل ویسنته را پیروز میدان کرد. گل 3 امتیازی علی علیپور برای ژیل ویسنته. در ادامه مطلب ژیل ویسنته علی علیپور همراه فیگار باشید.

مهاجم تیم ملی ایران در حضور مختصر و مفید خود، سه امتیاز دیدار هفته اول ژیل ویسنته را برای این تیم به ارمغان آورد.

علی علیپور ژیل ویسنته

ل 3 امتیازی علی علیپور برای ژیل ویسنته

ژیل ویسنته علی علیپور
ژیل ویسنته علی علیپور

تیم فوتبال ژیل‌ویسنته بامداد سه‌شنبه در هفته نخست رقابت‌های لیگ پرتغال میزبان پاکوش دفریرا بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. علی علیپور مهاجم ایرانی که به تازگی به این تیم پیوسته از دقیقه ۸۰ وارد زمین شد و ۵ دقیقه پس از ورودش، گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

تیم ژیل ویسنته شب گذشته (دوشنبه) در چارچوب هفته اول لیگ برتر پرتغال، مقابل تیم پاکوش ده فریرا صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

گل 3 امتیازی علی علیپور برای ژیل ویسنته

بیشتر بخوانبد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علی علیپور ژیل ویسنته سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *