خلاصه بازی پرسپولیس ذوب آهن ؛ بازی ذوب آهن 0-0 پرسپولیس +[فیلم]

خلاصه بازی پرسپولیس ذوب آهن . تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن به تقسیم امتیازات در فولادشهر رضایت دادند. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولادشهر اصفهان، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در قالب هفته نخست فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس برابر یکدیگر قرار گرفتند.

خلاصه بازی پرسپولیس ذوب آهن

بازی ذوب آهن 0-0 پرسپولیس +[فیل]

پرسپولیس و ذوب آهن
پرسپولیس و ذوب آهن

نیمه اول بازی دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس در چارچوب مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه صفر بر صفر مساوی به اتمام رسید. خلاصه بازی پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر که امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد را در فیلم زیر تماشا کنید. نیمه اول این مسابقه با بازی ترکیبی پرسپولیس و تلاش برای بازی‌سازی و ارسال در عمق دنبال شد که مهدی عبدی در این نیمه نتوانست بهترین موقعیت سرخ‌ها را به گل تبدیل کند.

بیشتر بخوانبد:

خلاصه بازی پرسپولیس ذوب آهن

در این نیمه بازی فیزیکی بود و چندین بازیکن ذوب آهن کارت زرد گرفتند. در نیمه دوم با کارت زرد دوم داور به نادرمحمدی به شاگردان مهدی تارتار شوک وارد شد اما آنها دل به تک موقعیت‌ها و استفاده از ضربات شروع مجدد بستند و تمرکز خود را روی دفاع گذاشتند. پرسپولیس که می‌خواست دست پر از اصفهان خارج شود سراپا حمله شد و موقعیت‌های زیادی تا دقایق پایانی بازی خلق کرد اما مدافعان ذوب، فرعباسی و البته تیرک دروازه این اجازه را به پرسپولیسی‌ها ندادند تا بازی با نتیجه صفر-صفر به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی پرسپولیس ذوب آهن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *