تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ؛ علام نتایج نهایی در شهریور +[عکس]

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری . علام نتایج نهایی در شهریور. در ادامه مطلب انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید مهلت همراه فیگار باشید.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ تا پایان روز دوشنبه ۲۴ مردادماه خبر داد.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

علام نتایج نهایی در شهریور +[عکس]
انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید مهلت
انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید مهلت
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، درخواست‌های اشتباه در انتخاب رشته در سازمان سنجش قابل بررسی نیست، لازم است داوطلبان در کنترل دقیق رشته‌های انتخابی و درج آنها در فرم انتخاب رشته دقت لازم را به عمل آورند زیرا مسئولیت درج و ثبت نهایی رشته محل‌ها در فرم انتخاب رشته با شخص داوطلب است و هیچ ادعایی در این زمینه قابل پذیرش نخواهد بود.
بیشتر بخوانید:

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید مهلت
انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید مهلت
پورعباس در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان باید توجه داشته باشند که فقط یک بار اجازه انتخاب رشته به هر فرد داده می‌شود و تا پایان مهلت قانونی امکان حداکثر ۵ بار ویرایش وجود دارد و پس از هر بار ویرایش نیز پیامک انجام ویرایش برای متقاضیان ارسال می‌شود. ضمناً به داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته نموده­اند در این دو روز باقیمانده فرصت داده می‌شود که در صورت تمایل یکبار دیگر نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانبد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *