از ممنوع‌التصویری علی کریمی تا توهینش به فرهنگ نذری دادن [+فیلم و عکس]

امروز خبر رسید که تصویر علی کریمی از بیلبوردهای تبلیغ برندهای آرایشی و بهداشتی شهر تهران جمع شد. با خبر ممنوع‌التصویری علی کریمی با ما بمانید.

دلیل این جمع‌آوری، «توهین علی کریمی به فرهنگ نذری دادن» عنوان شده است. حامدرضا معاونیان، روحانی، در واکنش به اظهارات علی کریمی گفت:

نوبت به فوتبال شما چهارتا الدنگ سلبریتی که می‌رسد اگر میلیاردها پول هدر برود آن‌ها را یادت نیامد؟

ممنوع‌التصویری علی کریمی

  • توهین علی کریمی به فرهنگ نذری دادن

محمدعلی کریمی پاشاکی متولد ۱۷ آبان ۱۳۵۷ که با نام علی کریمی شناخته شده، بازیکن فوتبال بازنشسته ایرانی است. کریمی در دوران فوتبال حرفه‌ای ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ‌های ایران، امارات، قطر و آلمان را دارد.

فیلم واکنش روحانی به توهین علی کریمی

استوری علی کریمی در مورد نذری

استوری جنجالی علی کریمی در ماه محرم, علی کریمی استوری در مورد نذری
استوری جنجالی علی کریمی در ماه محرم, علی کریمی استوری در مورد نذری

او نوشته «میلیارد‌ها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می‌میرد …» کریمی در ادامه کلمه «التماس» را هم نوشته و ۳ تا نقطه جلوی آن گذاشته تا مشخص شود احتمالا منظورش التماس تفکر است!

اخبار بیشتر از علی کریمی:


One thought on “از ممنوع‌التصویری علی کریمی تا توهینش به فرهنگ نذری دادن [+فیلم و عکس]

  1. آقای کریمی شما که دلت برای فقرا میسوزه چرا خانه میلیاردیت رو نمی‌فروشی بدی فقرا؟ چرا پول سفرهای دبی و خارج رفتنت رو نمیدی فقرا.. چرا این همه میلیارد میلیارد تو فوتبال خرج بازی یه مشت بازیکن میشه اونجا یادت به فقرا نیست.. چرا میلیارد میلیارد خرج سگ و گربه می‌کنند یاد فقرا نبودی؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *