شیخ دیاباته در راه پرسپولیس ؛ گزینه دوم خط حمله پرسپولیس +[عکس]

شیخ دیاباته در راه پرسپولیس . زمان رونمایی از مهاجم خارجی سرشناس پرسپولیس مشخص شد. در ادامه مطلب پرسپولیس شیخ دیاباته همراه فیگار باشید.

در شرایطی که پیش از این نیز بحث انتقال مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون یحیی با شرایط خاصی به این انتقال رضایت داده است.

شیخ دیاباته در راه پرسپولیس

گزینه دوم خط حمله پرسپولیس +[عکس]

پرسپولیس شیخ دیاباته
پرسپولیس شیخ دیاباته

پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تابستانی تنها یک مهاجم جذب کرده و گل محمدی به دلیل عملکرد ضعیف شرزود تمیروف، تصمیم دارد این مهاجم ازبکستانی را از لیست تیم خود خارج و بازیکنی جدید جذب کند. گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها برای خط حمله خود با شیخ دیاباته به توافق رسیدند و این بازیکن به زودی به تهران می‌آید تا با سرخپوشان قرارداد ببندد.

به نظر می‌رسد بحث درباره خروج نام شرزود تمیروف و جدایی این مهاجم ازبکستانی به مقصد تیمی دیگر در لیگ برتر ایران نیز به همین موضوع ارتباط داشته باشد. پرسپولیس در حال حاضر گئورگی گولسیانی و وحدت حنانوف را در خط دفاعی در اختیار دارد و یورگن لوکادیا و شرزود تمیروف نیز دیگر خارجی‌های این تیم محسوب می‌شوند.

شیخ دیاباته در راه پرسپولیس

پرسپولیس شیخ دیاباته
پرسپولیس شیخ دیاباته

آنها برای جذب مهاجم خارجی جدید، نیازمند خروج یکی از این بازیکنان هستند که با توجه به ترافیک خط حمله، با حضور مهدی عبدی، یورگن لوکادیا و حامد پاکدل و مهاجم جدید احتمالی، قابل پیش‌بینی است که شرزود، نفر خروجی از این جمع باشد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شیخ دیاباته در راه پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *