رعنا آزادی ور جواد عزتی ؛ سورپرایز جواد عزتی برای رعنا آزادی ور در شب تولدش + فیلم

سورپرایز دیدنی جشن تولد رعنا آزادی ور در سینما کوروش که شوخی های جواد عزتی با رعنا آزادی ور سوژه شد. با فیلم رعنا آزادی ور جواد عزتی  همراه فیگار باشید.

آوردن کیک تولد ۳۹ سالگی رعنا آزادی‌ور روی صحنه سالن نمایش فیلم، بخشی از این اکران مردمی بود که غافل‌گیری و خوشحالی این بازیگر را به همراه آورد.

رعنا آزادی ور جواد عزتی

سورپرایز جواد عزتی برای رعنا آزادی ور در شب تولدش + فیلم

رعنا آزادی ور جواد عزتی
رعنا آزادی ور جواد عزتی

بیشتر بخوانید:

رعنا آزادی ور بازیگر تئاتر ،سینما و تلویزیون ایران اخیرا با بازی در سریال پخش خانگی زخم کاری بیشتر از هر وقت دیگر توانایی خودش را به رخ مخاطبانش کشید.

رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل است . رعنا آزادی ور از زندگیش با مهدی پاکدل با عشق یاد میکند و می گوید حقیقتا مهدی نیمه ی گمشده ی من است.

رعنا آزادی ور در چند وقت اخیر در جشن حافظ به تنهایی در این جشن شرکت کرد و زمانی که جایزه خود را دریافت کرد از تمام افراد خانواده اش تشکر کرد اما یادی از مهدی پاکدل نکرد.

بیشتر بخوانید:

نشست خبری فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان شامگاه دوشنبه با حضور عوامل این فیلم در برج میلاد برگزار شد. در این نشست محمد حسین مهدویان کارگردان، جواد عزتی رعناآزادی ور بازیگران فیلم حضور داشتند.

فیلم سورپرایز دیدنی جواد عزتی برای جشن تولد رعنا آزادی ور

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رعنا آزادی ور جواد عزتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *