افشاگری لعیا زنگنه درمورد پارسا پیروزفر ؛ پارسا پیروزفر خیلی خوشگل بود [+فیلم]

افشاگری لعیا زنگنه درمورد پارسا پیروزفر . حساسیت صداوسیما روی پارسا پیروزفر. در ادامه مطلب سانسور پارسا پیروزفر در صداوسیما به خاطر زیبایی همراه ما باشید.

لعیا زنگنه درباره همبازی بودنش با پارسا پیروزفر در سریال در پناه تو میگوید که آن دوران هم سختگیری های صداوسیما بسیار بالا بود و حتی به چهره پارسا پیروزفر به دلیل زیبایی که داشت خیلی حساسیت خرج داد و سعی میکردند با گریم های مختلف از زیبایی او کم کنند.

افشاگری لعیا زنگنه درمورد پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر خیلی خوشگل بود [+فیلم]

حساسیت صداوسیما روی پارسا پیروزفر, سانسور پارسا پیروزفر در صداوسیما به خاطر زیبایی
حساسیت صداوسیما روی پارسا پیروزفر, سانسور پارسا پیروزفر در صداوسیما به خاطر زیبایی

لعیا زنگنه خاطرات جالبی از ممیزی‌های تلویزیون روی داستان و گریم‌های «در پناه تو» تعریف کرده است. او می‌گوید:

چندبار گریم پیروزفر را تغییر داده‌اند تا زیبایی‌اش کمتر شود. خانم زنگنه میگوید به دلیل اینکه آقای پارسا پیروزفر دارای چهره زیبا بود مسئولان صداوسیما برای ساخت سریال در پناه تو ممیزی های زیادی را برای این سریال در نظر گرفته بودند و چندین بار او را گریم کردند تا زیبایی او را بگیرند.

در ادامه میتوانید فیلم حرف های لعیا زنگنه در باره پارسا پیروزفر ببینید:

او همچنین درباره ممیزی های که شامل خودش بودگفت حتی به من میگفتند این بازیگر چادری نیست و نباید نقش یک دختر چادری را به او بدهید و من را بسیار آزار میدادند.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار افشاگری لعیا زنگنه درمورد پارسا پیروزفر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *