گوشی s23 اولترا ؛ احتمال استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی [+عکس]

گوشی s23 اولترا . احتمال استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی. مجهز به اسکنر اثرانگشت با عملکرد سریع‌تر. در ادامه مطلب S23 اولترا همراه فیگار باشید.

اخیرا از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود با اسامی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رسما رونمایی کرد. بنابراین اسمارت‌فون‌های پیشرفته آینده کمپانی کره‌ای جزو خانواده گلکسی S23 خواهند بود.

گوشی s23 اولترا

احتمال استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی [+عکس]

دوربین 200 مگاپیکسلی, اسکنر اثرانگشت با عملکرد سریع‌تر, S23 اولترا
دوربین 200 مگاپیکسلی, اسکنر اثرانگشت با عملکرد سریع‌تر, S23 اولترا

حالا در همین رابطه خبرگزاری معتبر ET News در گزارش جدید خود نوشته که تصمیم سامسونگ برای استفاده از این دوربین قطعی شده است. در بخش دیگر این گزارش آمده که صرفا مدل اولترا از دوربین موردنظر بهره می‌برد و دیگر مدل‌های خانواده‌ی S23 فاقد دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهند بود.

یکی از دلایل امر مذکور شاید این باشد که اکنون نام‌های بزرگی در بازار موبایل در حال حرکت به این سمت و سو هستند و سامسونگ مشخصا قصد ندارد که در این زمینه و به عنوان یکی از مطرح‌ترین تولید‌کنندگان جهانی گوشی هوشمند عرصه را به رقبایی چون موتورولا و شیائومی واگذار کند.

گوشی s23 اولترا

دوربین 200 مگاپیکسلی, اسکنر اثرانگشت با عملکرد سریع‌تر, S23 اولترا
دوربین 200 مگاپیکسلی, اسکنر اثرانگشت با عملکرد سریع‌تر, S23 اولترا

جدا از گزارش ET News، یکی دیگر از منابع شناخته‌شده دنیای فناوری یعنی Ice Universe نیز چند وقت پیش استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 اولترا را مطرح کرد، وی در ادامه همچنین ادعا کرد سامسونگ قصد دارد به جای حسگرهای HP1 و HP3 از حسگر عرضه‌ نشده HP2 استفاده کند.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گوشی s23 اولترا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *