واکنش تند علی کریمی نسبت به صلاحیت مهدی تاج [+عکس استوری]

واکنش تند علی کریمی نسبت به صلاحیت مهدی تاج حاشیه ساز شد. علی کریمی نسبت به صلاحیت مجدد مهدی تاج برای فدراسیون با انتشار استوری واکنش نشان داد.

علی کریمی به حضور مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. در ادامه با تصویر استوری علی کریمی همراه ما باشید.

واکنش تند علی کریمی نسبت به صلاحیت مهدی تاج

  • استوری علی کریمی
پاسخ علی کریمی به مهدی تاج
پاسخ علی کریمی به مهدی تاج

مهدی تاج رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در انتخابات پیش رو شرکت کرده و تایید صلاحیت هم شده است. او قرار است هشتم شهریور با میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی رقابت کند.

تاج که شب پیش در برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود از برنامه هایش و برگرداندن کی روش گفت. همچنین روز گذشته پس از اعلام اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی در فولاد مبارکه، نام مهدی تاج هم در بین مختلفین دیده شد.

بازگشت تاج درست در روزهای اعلام حکم پرونده مارک ویلموتس رخ داده و همین موضوع هم باعث انتقادات بسیاری شده که او پس از فاجعه ویلموتس قصد بازگشت دارد.

حال علی کریمی پیشکسوت فوتبال که در دوره پیش انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرده بود با انتشار یک استوری به حضور مهدی تاج واکنش نشان داد.

در ادامه میتوانید استوری تند علی کریمی را ببینید:

استوری تند علی کریمی برای مهدی تاج
استوری تند علی کریمی برای مهدی تاج

کریمی در دوره قبلی انتخابات فدراسیون فوتبال نامزد شده بود ولی رای نیاورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش تند علی کریمی نسبت به صلاحیت مهدی تاج سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *