کنایه علی انصاریان درباره نقش اش در فیلم فقط صدا می ماند +[انصاریان در نقش روحانی]

علی انصاریان در فیلم سینمایی “فقط صدا می ماند” در نقش یک روحانی ظاهر شد. کنایه علی انصاریان درباره نقش اش در برنامه میناوند به تازگی وایرال شده است.

مرحوم علی انصاریان، بازیکن سابق تیم پرسپولیس، در فیلم سینمایی “فقط صدا می‌ماند” به کارگردانی سعید چاری، نقش یک روحانی را ایفا کرد.

فیلم کنایه علی انصاریان درباره نقش اش

 

خلاصه داستان فیلم فقط صدا می‌ماند

تورج نصر که جای بیش از ۳۰۰۰ هزار شخصیت کارتونی دهه ۶۰ حرف زده است و صدای آنها را دوبله کرده است دچار عارضه قلبی می‌شود و به کما می‌رود. دکترها از او قطع امید می‌کنند اما کارکترهای کارتونی که قبلاً او جایش حرف زده بود (شیپورچی – یوگی خرسه – دارکوب زبله – کنگو و …) به شدت نگران می‌شوند چون فکر می‌کنند که اگر او بمیرد صدای آنها هم برای همیشه قطع می‌شود. آنها سراسیمه و نگران به دنیای واقعی می‌آیند تا تورج نصر را نجات دهند.

بیوگرافی علی انصاریان

علی انصاریان (۱۴ تیر ۱۳۵۶ – ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) فوتبالیست، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او کار خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد.

انصاریان پس از فوتبال در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. او در بیش از ده فیلم و مجموعه تلویزیونی بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان تهران بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ درگذشت.

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *