سنگ قبر باب اسفنجی ؛ سنگ قبری که در بهشت زهرا جنجال ساز شد [+عکس]

باب اسفنجی شخصیت محبوب کارتونی است که در چند روز اخیر، تصاویری مبنی بر سنگ قبر باب اسفنجی که در بهشت زهرا حضور دارد، منتشر شده است.

یک خانواده پس از مرگ فرزندشان، شخصیت کارتونی باب اسفنجی را برای سنگ قبر او انتخاب کردند و تصویر این شخصیت دوست داشتنی را روی سنگ قبر او کشیدند.

سنگ قبر باب اسفنجی

  • سنگ قبر حاشیه ساز باب اسفنجی در بهشت زهرا
سنگ قبر باب اسفنجی
سنگ قبر باب اسفنجی

به گزارش برخی از خبرگزاری‌ها، یک خانواده پس از فوت فرزندشان، شخصیت کارتونی باب اسفنجی را برای سنگ قبر او به یادگار گذاشتند که این تصویر در شبکه‌های اجتماعی، مورد بازخورد مردم مختلف، به عنوان سنگ قبر حاشیه ساز باب اسفنجی در بهشت زهرا قرار گرفته است.

در ادامه میتوانید سنگ قبر باب اسفنجی را ببینید:

سنگ قبر باب اسفنجی
حضور جنجالی باب اسفنجی درر بهشت زهرا

باب اسفنجی، یک شخصیت محبوب انیمیشنی در سریال تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی است که برای کشور آمریکا می‌باشد. این شخصیت، در بین کودکان ایرانی نیز، محبوبت خاصی دارد. به گونه‌ای که حتی یک خانواده، برای فرزند خود سنگ قبر حاشیه ساز باب اسفنجی در بهشت زهرا طراحی کردند. این شخصیت از 1999 تا به الان، توانسته بر روی صفحه‌های نمایش گوناگونی قرار بگیرد و محبوبیت زیادی کسب کند.

باب اسفنجی

سنگ قبر باب اسفنجی
سنگ قبر باب اسفنجی

این خانواده که برای فرزند خود، سنگ قبری با تصویر باب اسفنجی در بهشت زهرا گذاشته‌اند، جنجال عجیبی بر پا کردند و بسیاری از مردم را غم‌انگیز کرده‌اند توانستند کاری عجیب را رقم بزنند. صفحه‌ی توئیتر اقتصاد، در توئیتی این خبر را منتشر کرد و باعث تعجب همگان شد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *