بازیگر «انگل» برای نخستین بار در تلویزیون دیده می‌شود! [+عکس]

سونگ کانگ‌هو بازیگر فیلم انگل و فیلم های تحسین شده «پارازیت» و «خاطرات قتل» برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی بازی خواهد کرد.

این سریال که اولین تجربه بازیگری این بازیگر است، درباره دو مرد است که به خاطر غرور، حرص و علاقه‌شان در دهه 1960 کره شناخته می‌شوند. هنوز مشخص نیست که کدام بازیگر نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد.

سونگ کانگ‌هو بازیگر فیلم انگل

  • سریال تلوزیونی بازیگر انگل
سونگ کانگ‌هو بازیگر فیلم انگل
سریال تلوزیونی بازیگر انگل, بازیگر انگل در تلوزیون

بازیگر انگل در تلوزیون

مهر نوشت:

سونگ کانگ‌هو که بازیگر فیلم‌هایی چون «خاطرات قتل» و «انگل» یا «پارازیت» بوده در سریال درام مستقلی به عنوان «عمو سم شیک» نقش‌آفرینی می‌کند.

این سریال که اولین تجربه بازیگری در سریال برای این بازیگر است درباره ۲ مرد در دهه ۱۹۶۰ کره است که با ویژگی‌های چون غرور، طمع و دلدادگی شناخته می‌شوند. هنوز گفته نشده بازیگر دیگر نقش اصلی فیلم کدام بازیگر خواهد بود.

در ادامه میتوانید عکس بازیگر فیلم انگل را تماشا کنید:

سونگ کانگ‌هو بازیگر فیلم انگل
ازیگر انگل در تلوزیون, عکس بازیگر فیلم انگل

این سریال در ۱۰ اپیزود ساخته می‌شود و خبر ساخته شدن آن در آستانه کنفرانس پخش جهانی در سئول که ویترین اصلی این کشور برای معرفی برنامه‌های تلویزیونی کره است و چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود، اعلام شده است. سونگ کانگ هو امسال با فیلم «دلال» در جشنواره کن حضور داشت و نخل طلای بهترین بازیگر مرد را برای این فیلم که ساخته کورئیدا هیروکازو بود، دریافت کرد.

در ادامه میتوانید عکس سونگ کانگ‌هو در مراسم اعطای جوایز را مشاهده کنید:

سونگ کانگ‌هو بازیگر فیلم انگل
عکس بازیگر فیلم انگل, عکس سونگ کانگ‌هو در مراسم اعطای جوایز

وی اکنون با فیلم «اعلام اضطراری» بر پرده سینماهای کره حضور دارد. این فیلم سال ۲۰۲۱ در جشنواره کن به نمایش درآمد اما از جمله فیلم‌هایی است که به دلیل فعالیت محدود سینماها به دلیل پاندمی، فرصت اکران به دست نیاورده بود.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *