کیروش سرمربی تیم ملی شد ؛ بندِ تیم ملی قرارداد بازیکنان پرسپولیس چه می‌شود؟

در میان انبوهی از جنجال‌ها، کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی ایران شد. باید دید موج جدید حملات صداوسیما به مهدی تاج چگونه پیش خواهد رفت.

در حالی اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در اقدامی هماهنگ حاضر نشدند کوچک‌ترین اطلاعاتی درباره جزییات جلسه اضطراری در فدراسیون فوتبال را بدهند اما به نظر می‌رسد کار استخدام کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی برای جانشینی دراگان اسکوچیچ تمام شده باشد.

کیروش سرمربی تیم ملی شد

بندِ تیم ملی قرارداد بازیکنان پرسپولیس چه می‌شود؟

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران عقیده دارد تغییر دراگان اسکوچیچ و حضور کارلوس کی‌روش تصمیمی مثبت و در جهت بهبود شرایط تیم ملی به خصوص از نظر مدیریتی خواهد بود. این در حالیست که اسکوچیچ تا ظهر امروز در حال رتق و فتق امور مربوط به تیم ملی بود اما او دیگر‌ باید دفتر کار خود در PEC را ترک کرده و آن را تحویل نفر بعدی بدهد.

این خبر قطعی است و تاییدیه اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال را پای خود دارد. در این میان بند تیم ملی بازیکنان جدید پرسپولیس نیز در خطر افتاده است. البته این بند هنوز مورد تایید قرار نگرفته و در حد شایعه مانده است.

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی شد!

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی
کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی

در جلسه امروز هیات رییسه توافق کامل انجام شده و اختیار به تاج داده شده تا او برای مذاکره با کی‌روش کارهای نهایی را انجام بدهد و این مربی برای سومین حضور متوالی با تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی به تهران سفر کند و تیم را برای انجام دو مسابقه دوستانه برابر اروگوئه و سنگال به اتریش ببرد.

کارلوس کی‌روش که یکی از باسابقه‌ترین مربیان روی نیمکت ایران با حضوری هشت ساله و تجربه صعود به دو جهانی محسوب می‌شود، در آستانه بازگشت دوباره به فوتبال ایران قرار دارد. به نظر با بازگشتِ کیروش نظمِ حاکم بر فوتبال ایران تغییر خواهد کرد. 

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *