خلاصه بازی چلسی ساوتهمپتون ؛ ساوتهمپتون 2-1 چلسی [+فیلم]

خلاصه بازی چلسی ساوتهمپتون . شیرهای آبی لندن برای اولین‌بار پس از سال ۲۰۱۳، در سنت مری زمین‌گیر شدند. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

چلسی دومین شکست خارج از خانه پیاپی خود را مقابل ساوتهمپتون تجربه کرد. شاگردان توماس توخل با وجود پیش افتادن از حریف خود، در نهایت بدون کسب امتیاز زمین مسابقه را ترک کردند.

خلاصه بازی چلسی ساوتهمپتون

ساوتهمپتون 2-1 چلسی [+فیلم]

شیرهای آبی لندن
شیرهای آبی لندن

بازی دو تیم ساوتهمپتون و چلسی در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر یک به نفع میزبان به اتمام رسید. استرلینگ (۲۳) برای چلسی و لاویا (۲۸) و آرمسترانگ (۱+۴۵) برای ساوتهمپتون گلزنی کردند. فوتبال انگلیس با هزینه دو میلیارد یورویی در بازار نقل و انتقالات رکورد عجیبی را ثبت کرد. اکثر باشگاه های بزرگ لیگ انگلیس تا جایی که می توانستند خرج کردند.

چلسی پس از جدایی بازیکنانی نظیر کریستنسن و رودیگر تمرکز خود را روی تقویت خط دفاعی گذاشت که وسلی فوفانا مدافع فرانسوی تازه وارد این تیم با 80.4 میلیون یورو در رده چهارم گران ترین مدافعان تاریخ فوتبال قرار دارد و فقط مگوایر با 87، دلیخت (از آژاکس به یوونتوس) با 85.5 و فن دایک با 84.65 میلیون یورو در رده های بالاتری نسبت به او هستند.

در ادامه میتوانید به دیدن خلاصه بازی چلسی ساوتهمپتون از فیگار بپردازید:

بلافاصله پس از شکست چلسی در زمین ساوتهمپتون فشارها برای خرید بازیکن در این باشگاه افزایش یافت. مالکان جدید آمریکایی که این باشگاه را از آبراموویچ خریده‌اند، سریع دست به‌کار شدند و به چندین بازیکن پیشنهاد دادند. فرنکی دی‌یونگ و گواردیول ۲ تن از آنها بودند. حتی برخی رسانه‌ها از خبر توافق کریستیانو رونالدو با چلسی پرده برداشتند اما انگار سرنخ داستان در جای دیگری است و مهاجم مدنظر توماس توخل قرار است به فوتبال ایران ربط داشته باشد.

یکی از روزنامه‌های پرتغالی به نام ابولا ادعا کرد:

چلسی برای خرید مهدی طارمی به پورتو پیشنهاد داده است.

خوشحالی بعد از گل:

شیرهای آبی لندن
شیرهای آبی لندن

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *