خبر فوری: نیروی انتظامی به دزدیده شدن دختر گم شده اصفهانی در شیراز واکنش نشان داد

واکنش نیروی انتظامی به ناپدید شدن سما جهانباز در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته است؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

نیروی انتظامی و سما جهانباز

در فیلمی که پدر سما جهانباز منتشر کرده و همانطور که خواهید دید بسیاری از جزییاتی که باید بدانید مشخص خواهد شد. باید بدانید که این ویدئو به تازگی همه‌ ایرانی‌ها را درگیر خود کرده و این نوشتار سعی کرده تا کنجکاوی شما را برطرف کند. افشاگری پلیس از گم شدن سما در شیراز چه بوده است؟

بیشتر بخوانید:

20 خبر از حقایق پنهان سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی [+ عکس و فیلم از جزییات]

واکنش نیروی انتظامی به ناپدید شدن سما جهانباز

افشاگری نیروی انتظامی از گم شدن سما جهانباز
افشاگری نیروی انتظامی از گم شدن سما جهانباز

یک ماه و چند روز پس از خبر مفقود شدن سما، دختر اصفهانی ویدیویی از پدر وی در فضای مجازی و برخی خبرگزاری ها منتشر و به اصطلاح خیلی زود وایرال و پربازدید شد.

به موازات این امر برخی دوستان رسانه ای و مخاطبان عزیز خاطرات وکیل در راستای کمک و همراهی با خانواده سما دست به کار شده با ارسال پیام و تماس تلفنی امر کردند بهتر است راجع به این موضوع مطلبی منتشر کنیم بلکه در حل این مشکل و رفع نگرانی خانواده‌ی سما سهم اندکی داشته باشیم.

گم شدن سما جهانباز
واکنش نیروی انتظامی به ناپدید شدن سما جهانباز

راجع به اقدامات قضایی – انتظامی پیرامون قضیه حسب اخبار و اطلاعات منتشر شده و فیلم اخیر که از صحبت‌های پدر سما منتشر شد، چنین برمی آید سما در محدوده خیابان معالی آباد (در محدوده ی پل معالی آباد ورودی تاچارا) در تصاویر دوربین مداربسته سطح شهر دیده شده اما در یک لحظه در نقطه کور قرار گرفته، هیچ یک از دوربین ها او را نگرفته اند!!

پیش از هر مطلبی لازم است از تلاش خالصانه دستگاه انتظامی و دادستانی محترم شیراز خاصه معاونت محترم دادسرای جنایی یاد کرده ضمن سپاس خالصانه، به ایشان دست مریزاد و خداقوت گفته، امیدوارم هرچه سریع تر تلاش این عزیزان به نتیجه ای مطلوبِ خانواده ی سما و جامعه برسد.

فیلم پدر سما که درباره گم شدن دخترش حرف میزند را تماشا کنید:

افشاگری نیروی انتظامی از گم شدن سما جهانباز

در پایان بنا به اظهارات پدر سما راجع به آخرین نقطه ای که موبایل سما آنتن داشته، تذکر این نکته ضروری است که محدوده ی جغرافیایی مکان مورد اشاره به گونه‌ایست که برای شناسایی وردیابی وی نیاز به بسیج عمومی ارگان‌های مختلفی از جمله: آتش نشانی با بهره مندی از سگ‌های زنده یاب، رصد کلیه دوربین‌های مداربسته اعم از دوربین بانک‌ها، مجتمع های مسکونی و… خیابان‌های اطراف، انتشار و تکثیر تصویر سما در سطح شهر خاصه منطقه مورد اشاره و بهره مندی از امکانات خاص موجود در فضای سایبر است.

بازنشر محتوای شبکه‌های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

اخبار مرتبط:

افشاگری پلیس از گم شدن سما در شیراز


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *