رونمایی از پروژه شگفت انگیز دبی ؛ پروژه «ماه دبی» چیست؟! [+عکس]

عکس های منتشر شده از پروژه ماه مصنوعی دبی امارات بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

این پروژه برای کمک به بازدیدکنندگانی که نمی‌توانند به برنامه گردشگری فضایی جف بزوس یا ایلان ماسک دسترسی داشته باشند، فرصت خوبی را برای تجربه متفاوت از گردشگری فضایی ارائه می‌دهد.

پروژه ماه مصنوعی دبی

  • ماه مصنوعی دبی
پروژه ماه مصنوعی دبی
پروژه ماه دبی چیست, ماه مصنوعی دبی, عکس ماه مصنوعی دبی

پروژه ماه دبی چیست ؟

به گزارش فیگار:

دبی قصد دارد تا چند سال آینده یک ماه مصنوعی با قابلیت‌های شگفت انگیز داشته باشد تا بتواند با احداث این پروژه سالانه گردشگران بسیاری را به سمت این شهر جذب کند.

علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند برای رزرو یکی از ۳۰۰ اقامتگاه لوکس و خصوصی این سازه که ” ویلا‌های آسمانی” نام دارند و در بخش بالایی دایره مانند ساختمان اصلی قرار خواهند گرفت، برنامه‌ریزی کنند.

در ادامه میتوانید عکس ماه مصنوعی دبی را تماشا کنید:

پروژه ماه مصنوعی دبی
ماه مصنوعی دبی, عکس ماه مصنوعی دب

این اقامتگاه گردشگری ۵ میلیارد دلاری ماه دبی (Moon Dubai) نام دارد و ممکن است تا سال ۲۰۲۷ به واقعیت تبدیل شود. با پول کافی تقریبا می‌توان هر کاری را انجام داد. این شرایطی است که دبی دارد و اماراتی‌ها با سرمایه زیاد، پروژه‌های هیجان‌انگیزی را اجرا می‌کنند. اکنون یک پروژه جذاب دیگر به این لیست اضافه شده و قرار است رویای قدم زدن روی جایی شبیه به ماه یا رزرو یک اتاق لوکس در آنجا برای گردشگران به واقعیت بپیوندد.

در ادامه میتوانید عکس پروژه ماه مصنوعی دبی را تماشا کنید:

پروژه ماه مصنوعی دبی
عکس ماه مصنوعی دبی, عکس پروژه ماه مصنوعی دبی

انتظار می‌رود سالانه ۲.۵ میلیون مهمان برای تجربه گردشگری فضایی بر روی زمین، به این ریزورت سفر کنند. مهمانانی که از این پروژه بازدید می‌کنند، می‌توانند از خدمات متنوعی مانند اسپا و سلامتی، کلوپ شبانه، مرکز رویداد‌ها، بخش ملاقات‌های جهانی، لانژ (سالن استراحت) و یک گردش داخلی به نام «Moon Shuttle» بهره‌مند شوند. با این حال، جزئیات این گردش هنوز اعلام نشده است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *