«سریال باب المراد» روی آنتن شبکه یک می رود [+زمان پخش و تکرار]

سریال تاریخی باب المراد با موضوع زندگی امام جواد(ع) که توسط کارگردان عرب در ایران تولید شده، از یک شنبه 20 شهریور ماه از قاب شبکه یک به نمایش در می آید.

باب المراد مجموعه ای تاریخی است که در سال 1396 تولید شده و به زندگی امام جواد(ع) می پردازد. شبکه یک این سریال را روانه آنتن می کند.

سریال تاریخی باب المراد

  • زمان پخش سریال باب المراد
سریال تاریخی باب المراد
سریال باب المراد, زمان پخش سریال باب المراد

سریال باب المراد

به گزارش فیگار:

سریال باب المراد مراحل مختلف حیات امام جواد(ع) از تولد در مدینه، ‌همراهی پدر در مراحل مختلف، شهادت امام رضا (ع) تا شهادت این امام به دست معتصم عباسی را به تصویر می‌کشد.

این سریال محصول مشترک پنج کشور سوریه، لبنان، عراق، کویت، بحرین و ایران است توسط شرکت کویتی (میدل‌آپ پروداکشن) در ایران تهیه شده و فهد میری آن را کارگردانی کرده است.

در ادامه میتوانید عکس سریال باب المراد را تماشا کنید:

سریال تاریخی باب المراد
زمان پخش و تکرار سریال باب المراد, عکس سریال باب المراد

این سریال توسط محمود عبدالکریم نوشته شده و در آن بازیگرانی از سوریه، بحرین، کویت، عراق و ایران حضور دارند. محمود رحمانی و احمد کاوری و وائل رمضان، جمال حمدان و علی آل ابراهیم به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارند.

زمان پخش و تکرار سریال باب المراد

مجید میرفخرایی به عنوان طراح صحنه و دکور و محمد اصفهانی نیز تیتراژ ابتدایی این سریال را به زبان عربی خوانده است. این سریال هر شب ساعت 22:15 از یک شنبه 20 شهریور ماه از شبکه یک سیما  پخش می شود و ساعت های 8:30 و 15 روز بعد تکرار می شود.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *