انفجار گوشی شیائومی در هند مرگ دلخراش یک زن را رقم زد! [+عکس]

منبع اصلی ادعای انفجار گوشی ردمی ۶A حساب کاربری MD Talk YT در توییتر است که تصویری دل‌خراش از فرد فوت‌شده را به‌اشتراک گذاشته است.

ادعای بزرگ درباره زنی که برای استفاده از گوشی همراه ردمی 6A جانش را از دست داده است ، بلوایی در هندوستان به پا کرده است.

انفجار گوشی ردمی ۶A

  • انفجار گوشی شیائومی در هند

 

انفجار گوشی ردمی ۶A
انفجار گوشی شیائومی در هند, انفجار گوشی شیائومی

انفجار گوشی شیائومی

یوتیوبری با انتشار تصاویری در توییتر از مرگ یک زن هندی براثر انفجار گوشی ردمی 6A شیائومی خبر داده است. این فرد می‌گوید:

فرد فوت‌شده ردمی 6A را هنگام خوابیدن درکنار صورتش روی بالش قرار داده بود و به‌دلیل انفجار گوشی، هرگز از خواب بیدار نشد. شیائومی در واکنش به این ماجرا می‌گوید در حال تحقیقات است تا صحت موضوع را بررسی کند.

در ادامه میتوانید عکس انفجار گوشی شیائومی را مشاهده کنید:

انفجار گوشی ردمی ۶A
انفجار گوشی شیائومی, کس انفجار گوشی شیائومی

تصاویر منتشرشده از ردمی 6A نشان می‌دهند پنل جلویی دستگاه تخریب شده و تصاویر منتشرشده از پنل پشتی نیز نشان‌دهنده‌ی انفجار باتری گوشی است.

MD Talk YT در توییت دیگری می‌گوید خانواده‌ای که به‌دلیل انفجار باتری ردمی 6A عزیز خود را از دست داده‌اند، در وضعیت مالی نامناسبی به‌سر می‌برند و فرزند فرد فوت‌شده هم‌اکنون در ارتش هند است.او صرفاً از گوشی‌اش برای برقراری تماس و تماشای ویدئو در یوتیوب استفاده می‌کرد. یوتیوبر درخواست کرده است که شیائومی مسئولیت این اتفاق را برعهده بگیرد.

در ادامه میتوانید عکس انفجار گوشی ردمی 6A را مشاهده کنید:

انفجار گوشی ردمی ۶A
عکس انفجار گوشی شیائومی, عکس انفجار گوشی ردمی 6A

درحالی‌که پیش‌تر شاهد انفجار گوشی‌ها بوده‌ایم، ظاهراً این نخستین‌باری است که انفجار باتری گوشی باعث مرگ یک انسان می‌شود. درحال‌حاضر، دلیل انفجار باتری گوشی شیائومی مشخص نیست.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *