افشاگری: امیرحسین خادمی کیست و ماجرای تجاوز به او چیست؟

اعتراضاتی در فضای مجازی منتشر گردیده مبنی بر اینکه امیرحسین خادمی را فراموش نکنید. اما امیرحسین خادمی کیست و ماجرای تجاوز به او چیست؟

در کنار خبرها و اعتراضات به ماجرای مرگ مهسا امینی، اعتراضاتی در فضای مجازی منتشر گردیده مبنی بر اینکه امیرحسین خادمی را فراموش نکنید. اما امیرحسین خادمی کیست؟ چه کسی به او تجاوز کرده است؟

امیرحسین خادمی کیست

افشاگری: امیرحسین خادمی کیست و ماجرای تجاوز به او چیست؟
امیرحسین خادمی کیست

خواهر امیرحسین خادمی گفته است:

فردای روزی که به امیرحسین تجاوز شد امیرحسین رفت پیش دادستان و از صاحب‌کارش و دو نفر دیگه از دوستان صاحب کارش که بهش تجاوز کرده بودند شکایت کرد ولی دادستان گفته باید شاهد بیاری و امیرحسین بازهم پیگیری می‌کنه اما به نتیجه نمی‌رسه تا اینکه چند روز بعد جنازه‌اش رو پشت مسکن مهر حاجی‌آباد پیدا می‌کنند.

بیوگرافی امیرحسین خادمی

امیرحسین خادمی نوجوانی اهل زرین دشت است که بعد از شکایت از تجاوزی که به وی شده بود، جنازه اش در اطراف بیابان های استان فارس پیدا شد.

امیرحسین شانزده ساله ده سال قبل پدرش را از دست داده بود و چون مادرش سرطان داشت و فقط یک خواهر داشت تنها نان‌آور خانواده بود. اما کاربران نسبت به سکوت و عدم پیگیری خبرنگاران اعتراض نمودند و گفتند:

چرا به ماجرای امیرحسین ورود نمی‌کنید و سکوت کرده‌اید؟ این سوژه جانداری برای شما نیست؟

ماجرای تجاوز به امیرحسین خادمی

امیرحسین پسر ۱۶ ساله‌ سرپرست خانوار از طرف صاحب‌کارش و دو نفر از دوستان صاحب‌کارش بهش تجاوز شده و بعد از چند روز به طور مشکوکی جنازه‌اش پیدا می‌شود. سکوت جامعه‌ رسانه‌ای و فعالین این حوزه برای کاربران مجازی قابل درک نیست.

رسیدگی به ماجرای قتل امیرحسین خادمی و فوت مهسا (ژینا) امینی در ترندهای توییتر به یکی از مطالبه‌های اساسی مردم تبدیل شده است.

قتل امیرحسین خادمی

بعد از گذشت چند روز از شکایت امیرحسین خادمی در رابطه با تجاوز، جسد او پشت مسکن مهر حاجی‌آباد پیدا می‌شود. اما تاکنون هیچ خبری مبنی بر علت قتل و یا افشای هویت قاتلین امیرحسین خادمی منتشر نشده است.

بعد از تجمعات اعتراضی مردم، فرمانده انتظامی زرین دشت گفت:

قول می‌دهم ما همه کوشش خود را برای رسیدگی به این پرونده انجام دهیم.

به گزارش سینا قلندری (روزنامه نگار)؛ از طرف نزدیکان امیرحسین خادمی مطلع شدم که این نوجوان زرین دشتی از استان فارس به خانواده‌اش گفته از طرف 3 نفر از جمله صاحب کارش مورد تجاوز قرار گرفته است و از او فیلم گرفتند و گفتند اگر به کسی بگی بهت تجاوز کردیم، فیلمت را پخش می‌کنیم.

او بعد از آگاه کردن خانواده اقدام به شکایت کرده بوده اما در نهایت روز یکشنبه 20 شهریور 1401 جنازه اش در بیابان‌های شهر حاجی آباد شهرستان زرین دشت پیدا شد.

دستگیری سه متهم پرونده تعرض جنسی و قتل نوجوان زرین دشتی

در پی کشف جسد امیرحسین تعدادی از شهروندان زرین‌دشت، با تجمع مقابل ساختمان دادگستری از مقام‌های قضایی خواستند به این موضوع رسیدگی کنند. سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس گفت:

پرونده متهمان این حادثه به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

انصاری رئیس دادگستری شهرستان زرین ‌دشت نیر گفت:

متهمین تعرض به جوان زرین دشتی در بازداشت به سر می‌برند.

او با تاکید بر اینکه پرونده قضایی تشکیل شده در حال رسیدگی در محاکم کیفری استان بوده و با توجه به فوت بزه دیده با حساسیت ویژه قضایی دنبال می‌شود. همچنین ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.

ویدیویی از تصاویر اعتراضات مردم در مراسم خاکسپاری امیرحسین خادمی تماشا کنید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست. شما همراهان عزیز می‌توانید نظر خود را درباره خبر امیرحسین خادمی کیست در بخش دیدگاه‌های انتهای این نوشتار در اختیار همه بگذارید.

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *