فایتر ایرانی غول برزیلی را زمین‌گیر کرد ؛ چاوز حریف ستاره ایران نشد! [+عکس]

مبارزه ایرج عزیزپور با حریف برزیلی ؛  مبارز ایرانی MMA با برونو چاوز حریف برزیلی در چارچوب مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی سازمان وان چمپیونشیپ.

ایرج عزیز پور مبارز حرفه ای رشته MMA در سومین مسابقه خود در وان چمپشیونشیپ در یک نبرد خونین مقابل برونو چاوز فایتر برزیلی در راند سوم مقتدرانه به پیروزی رسید.

مبارزه ایرج عزیزپور با حریف برزیلی

  • مبارزه ایرج عزیز پور
مبارزه ایرج عزیزپور با حریف برزیلی
مبارزه ایرج عزیز پور, مبارزه ایرج عزیز پور در سنگاپور

مبارزه ایرج عزیز پور در سنگاپور

به گزارش فیگار:

ایرج عزیزپور در رویداد ONE ۱۶۱ سازمان وان چمپیونشیپ در سنگاپور به مصاف “برونو چاوز” برزیلی رفت و توانست پس از یک نبردِ سه رانده، حریف خود را شکست دهد.

ایرج عزیزپور، فایتر سنگین وزن رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA این فایت را در سنگاپور برگزار کرد. در آن سوی جدول مرحله نیمه نهایی قهرمانی جایزه بزرگ سنگین وزن کیک بوکسینگ، “کریکلیا” اوکراینی، “گوتو اینوسنته” برزیلی را تنها در ۵۲ ثانیه شکست داد و حریف ایرج عزیزپور در دیدار نهایی شد.

در ادامه میتوانید عکس مبارزه ایرج عزیز‌پور با حریف برزیلی را تماشا کنید:

مبارزه ایرج عزیزپور با حریف برزیلی
مبارزه ایرج عزیز پور در سنگاپور, عکس مبارزه ایرج عزیز‌پور با حریف برزیلی

عزیزپور پیش از مبارزه با “چاوز” گفته بود که قطعا مقابل حریف برزیلی خود به برتری دست پیدا می‎کند و دوست دارد در دیدار نهایی به مصاف “کریکلیا” برود و باخت قبلی خود به او را بار”تصحیح اشتباه” جبران کند. ایرج عزیز پور در فینال مقابل رومن کرکیلیا از اوکراین قرار گرفته و در صورت پیروزی برابر او به کمربند سازمان وان چمپیونشیپ دست خواهد یافت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *