لو رفتن بیوگرافی شروین حاجی پور [+عکس]

این روزها بسیاری از مردم ایران و دنیا بیوگرافی شروین حاجی پور را یکی از دغدغه‌های خود دانسته‌اند. با ما بمانید تا به وی بپردازیم.

چند روز قبل دانلود آهنگ شروین برای تو کوچه رقصیدن ؛ ببرای تو کوچه رقصیدن برای ترسیدن به وقت بوسیدن به ترندی خاص و جنجال‌برانگیز تبدیل شد. اما شروین حاجی پور کیست؟

لو رفتن بیوگرافی شروین حاجی پور [+عکس]

شروین حاجی پور زاده ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ مازندران، آهنگساز، ترانه سرا، خواننده ایرانی است. شروین با نام خانوادگی «حاجی آقاپور» که حالا خلاصه با فامیلی «حاجی پور» شناخته می‌شود و تنها یک خواهر بنام «کمند» دارد.

در ادامه میتوانید به دانلود آهنگ جدید شروین برای تو کوچه رقصیدن از فیگار بپردازید.

دانلود آهنگ جدید شروین حاجی پور به نام برای با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شروین حاجی پور به نام برای با کیفیت 128

شروین حاجی پور کیست

شروین حاجی آقا پور متخصص در نوازندگی و ترانه سرایی است و در نوازندگی با گیتار تخصص بالا داشته و صدای دلنشین او از مهمترین ویژگی های او محسوب میشود که وی را نسبت به سایر خواننده ها متمایز کرده است.

سال 1384 وقتی 8 ساله بود وارد کلاس موسیقی ویولن شد و بعد از گذراندن دوره های مختلف موسیقی، تصمیم گرفت آینده کاری را با هنر موسیقی شکل دهد. وی علاوه بر سبک پاپ، قطعاتی در سبک موزیک فولک، سنتی نیز کار میکند که یکی از قطعات موزیک ترکی «کوچه لره» است که به زبان ترکی اجرا کرده است. او با شناخت از همه سبک‌ها و تجربه آنها به سبک ویژه خودش رسیده و در نوازنده پیانو نیز مهارت دارد.

وی در ۷ مهرماه ۱۴۰۱ بازداشت شد. محمد اصفهانی، خواننده موسیقی پاپ و سنتی، در واکنش به این بازداشت در اینستاگرامش از شروین به‌نام دوست خود که در مسابقات عصر جدید با او آشنا شده بود یاد کرد و گفت:

شروین جوانی فوق‌العاده بااستعداد، معصوم، خجالتی و با احساس بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *